Humana söker nu en Kund- och assistentansvarig! - Humana AB - Sjukvårdschefsjobb i Örebro
Humana söker nu en Kund- och assistentansvarig!
Humana AB / Sjukvårdschefsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla sjukvårdschefsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora
Visa alla jobb hos Humana AB i Örebro

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana!

Vi växer och söker därför ytterligare en kund- och assistentansvarig med känsla för service till vårt kontor i Örebro.

Publiceringsdatum
2020-10-23

Om tjänsten
Som kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.

Att arbeta som kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning, även har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå. Du arbetar gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning samt tillträde enligt överenskommelse. Din placeringsort är Örebro men resor förekommer i tjänsten då du kommer ha kunder i andra orter.

Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord; glädje, engagemang & ansvar och har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personalvetare. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Körkort B är ett krav. Som person är du strukturerad, noggrann och självgående.

Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är lösningsfokuserad, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.

Att jobba på Humana
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt, spännande och omväxlande arbete med tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Vi satsar på kompetensutveckling för våra chefer genom bland annat mentorprogram, ledarträffar, ledarutvecklingsprogram samt Humanas digitala lärportal Humana Academy. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana här.

Vad händer nu?
Sista ansökningsdag är 8 november 2020. Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Under rekryteringsprocessen kan du få genomgå telefonintervjuer, tester, kompetensbaserade intervjuer samt arbetsprov.

Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Humana AB

Jobbnummer
5414099

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana AB: