Humana söker kund- och assistentansvarig till Norrköping
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 12 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på
www.humana.seHumana söker Kund- och assistentansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Norrköping.
Publiceringsdatum2014-12-15Dina arbetsuppgifterSom kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning också har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå. Du arbetar gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personalvetare. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. B-körkort är krav.
Som person är du serviceinriktad, flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Rollen kräver att du har ett strukturerat arbetsätt och ett stort intresse av att arbeta med människor. Du har en god kommunikationsförmåga och har lätt för att skapa förtroendefulla kontakter såväl inom verksamheten som utanför.
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Tjänsten är en visstidsanställning på ett år med start omgående eller enligt överenskommelse.
Placeringsort är Norrköping och din tjänst kommer medföra regelbundna tjänsteresor i Östergötland samt till Örebro där vårt huvudkontor finns.
Sista ansökningsdag är 2015-01-10
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Arbetstider och omfattningHeltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
vanessa.akermo@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Svärmaregatan 3 603 61 Norrköping
60361 Norrköping
KontorsadressSvärmaregatan 3 603 61 Norrköping
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2102059
Observera att sista ansökningsdag har passerat.