Humana söker en administrativ assistent

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 12 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Humana söker en administrativ assistent till våra kund- och assistentansvariga i Göteborg. Vi söker dig som har känsla för service och en vilja att utvecklas.

Publiceringsdatum
2014-08-12

Dina arbetsuppgifter
Som kund- och assistentansvarig assistent kommer du att arbeta nära våra kund- och assistentansvariga och stötta dem i deras dagliga arbete. Då tjänsten är ny för oss finns det stor möjlighet att vara delaktig i att utveckla tjänsten. Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att.

• Skriva manuella anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter

• Ta emot besökare och leveranser till kontoret 

• Gör beställningar till kontoret

• Arbeta administrativt i vårt tidrapporteringssystem

• Stötta upp kund- och assistentansvariga i deras dagliga arbete i frågor som rör anställningar, arbetsmiljö, personalmöten

Vem söker vi?

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med personaladministration och kundservice. Du får gärna ha tidigare arbetslivserfarenhet inom detta område alternativt vara nyexaminerad personalvetare, beteendevetare eller liknande. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i olika datasystem.

Som person är du driven, strukturerad , ansvarsfull och tycker om att arbeta självständigt. Du tycker också om när det händer mycket omkring dig och du kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Det kommer periodvis vara hög arbetsbelastning och därför är det viktigt att du är flexibel, initiativtagande och ser när du behöver hjälpa till.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.

Tjänsten är en visstidsanställning f om september eller enligt överenskommelse och sträcker sig fram till sommaren 2015 med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdag är 2014-08-28.

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator vanessa.akermo@humana.se

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Vädursgatan 5 412 50 Göteborg
41250 .

Kontorsadress
Vädursgatan 5 412 50 Göteborg

Jobbnummer
1960062

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: