Human Resource Manager Till Sykes

Sykes Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Gislaved, Gnosjö eller i hela Sverige

SYKES verksamhet är personaldriven, och Human Resource Management är således en av våra viktigaste funktioner. Som HR Manager är Du den som ska leda och utveckla företagets personalpolitik så att den på bästa sätt stödjer verksamheten och bidrar till att skapa en attraktiv arbetsplats där medarbetarna utvecklas och trivs.

Ditt ansvarsområde täcker de inom personaladministrationen vanligast förekommande arbetsuppgifterna såsom rekrytering, kompetensutveckling, rehabiliterings-, förhandlings- och arbetsmiljöfrågor. Du skall också vägleda och stödja chefer i beslutsfattandet och problemlösning
inom HR-relaterade frågor. Centrets skötsel och underhåll ligger även det inom ditt ansvarsområde

Som HR Manager kommer du att direkt rapportera till Sr. Regional HR Manager för Northern region. Till din hjälp på HR avdelningen har du två medarbetare. Du kommer att inneha en viktig roll i den lokala ledningsgruppen.

För närmare upplysningar är du välkommen att kontakta Sr. HR Manager Anki Nordin på telefon 0680-71 60 00.

Vi tror att du har en examen inom personalvetenskap eller annan likvärdig utbildning. Du har flera års erfarenhet av HR-arbete samt även erfarenhet som chef och ledare. Har du erfarenhet från Call Center branschen ser vi det som ett plus.

Du är en utåtriktad person med ledande och drivande förmåga. Du har också en utpräglad känsla för service, du har god kännedom om både dig själv och andra människor. Du är fokuserad, snabbtänkt, arbetar strukturerat och har förmåga att vara i nuet samtidigt som du hanterar en föränderlig miljö. Vi förutsätter att du kan kommunicera tydligt och klart i såväl tal som skrift, på både svenska och engelska.

SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar.
SYKES är en global uppdragsgivare som utför tjänster till Global 2000-företag. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES' olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer.

Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier (telefon, e-post, chatt, sociala och SMS), och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För ytterligare information besök www.sykes.com.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Publiceringsdatum
2017-12-12

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-02
Ange följande referens när du ansöker: HR Manager

Företag
Sykes Sweden AB

Adress
Sykes Sweden AB
Götaverksgatan 8
41755 Göteborg

Kontorsadress
Götaverksgatan 8

Jobbnummer
3849257

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: