Hrbp Till Tre
3 / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Funderar på ditt nästa steg i karriären och drömmer om en roll med stor möjlighet att påverka, sjukt härliga kollegor och en organisation i ständig förändring? Nu rekryterar vi till en roll som HRBP inom vår organisationsdel Contact Center Consumer.
Vi söker dig med stort driv och engagemang till vårt HR-team där du kommer att vara en viktig del i Tres fortsatta framgång.
Din nya roll?
Som HRBP kommer du få möjlighet att supporta och arbeta nära vår avdelning som möter kund per telefon. Här stöttar du exempelvis våra kundserviceteam och våra team inom Telesales. Du kommer att vara fullt ansvarig i samtliga HR-frågor inom avdelningen och ingå i ledningsgruppen för CCC. Tillsammans med Head of CCC och de olika funktionerna i ledningsgruppen planerar du för det långsiktiga strategiska arbetet inom affärsområdet.
Du kommer till en bred och omväxlande roll där du kommer arbeta operativt med ledarstöd, organisationsfrågor, rekrytering, personalärenden och utveckling. Vidare så ansvarar du för övriga HR-frågor inom dina avdelningar så som medarbetarundersökningar, lönerevisioner och massa andra spännande initiativ. På HR-avdelningen arbetar vi dessutom med kampanjmål för att vidareutveckla vårt HR-arbete och skapa värde till organisationen. Där kommer du bli en självklar del i att projektleda olika mål över året. Du ingår i ett team av fem HRBPS med olika organisationsansvar och rapporterar till Head of HR Operations. Tillsammans med Payroll, Facility, Recruitment och Academy är vi drygt 25 kollegor inom HR som dagligen gör skillnad. Det är ett grymt gäng och vi hoppas du vill bli en del av det!
Vem tror vi att du är?
För att lyckas i rollen har du tre till fem års operativ erfarenhet av brett HRBP-arbete. Du har en examen inom PA/PAO. Du är van att under högt tempo självständigt driva dina ansvarsområden framåt och förstår att balansera utmaningen med att ge ett bra operativt stöd till verksamheten och vidareutveckla HR-funktionen.
Du bidrar även i en ledningsgrupp med verksamhetsnära förståelse för affärsområdets mål. Du är en trygg person som med glimten i ögat har förmågan att snabbt etablera förtroende och skapa goda relationer med många människor. Du är van att hantera en personalintensiv organisation och trivs i en miljö där det går snabbt från beslut till handling. En stark drivkraft är att få saker gjorda samtidigt som du levererar med hög kvalitet. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med kollektivavtal och är van vid fackliga förhandlingar
Något för dig?
Det ska vara kul att gå till jobbet och vi har vunnit många priser i kampen om Sveriges bästa arbetsgivare. Vi är ett team som gillar varandra, blir utmanade och har den stora förmånen att kunna växa både i våra roller men även som personer från dag ett. Varmt välkommen med din ansökan! Har du några frågor är du mer än välkommen att kontakta Head of HR Operations Emma Brandt på
emma.brandt@tre.se.
*LI-PRIORITY
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-03-19ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Entrétorget 5
12118 Johanneshov
KontorsadressEntrétorget 5
Jobbnummer 4678163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.