Hrbp Till Internationellt Bolag

Experis Finance Huvudkontor / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2014-10-20

Dina arbetsuppgifter
I din roll som HRBP kommer du att stötta ledningsgrupper och enskilda chefer inom samtliga HR relaterade frågor som driver verksamheten framåt och du kommer att bidra till att uppfylla organisationens affärsmål.

I dina arbetsuppgifter ingår:
• Att genomföra och kommunicera direktiv och HR processer i organisationen och anpassa dessa både globalt och nationellt.
• Säkra att organisationen uppfyller rådande arbetsrättsliga lagar och lagstiftning samt delta i arbetsmarknadsförhandlingar.
• Ge kvalificerat operativt stöd till chefer som säkerställer att HR-verksamheten levererar enligt strategiska mål och affärsmål.
• Förbereda inför medarbetarundersökning
• Rekrytering och sourcing
• Aktiviteter för karriärutveckling
• Ersättningar, förmåner och lönerevision
• Rapportering av antalet anställda och bemanningsplanerings prognoser

Vem är du?
För att lyckas som HRBP hos vår kund krävs att du har arbetslivserfarenhet inom HR området motsvarande minst tre år. Du skall ha arbetat med svensk lagstiftning, erfarenhet av industriavtalet är önskvärt eller annat avtal, vara van att förhandla, du har arbetat i en internationell miljö och givetvis hanterar du engelska språket flytande i tal och skrift. Du skall ha en högskoleutbildning inom HR eller motsvarande krävs. Har du erfarenhet av fordonsindustrin är det mycket meriterande.

Du är van att kommunicera och drivs av att utveckla relationer. Du har en analytisk förmåga och ett problemlösande förhållningssätt. Har du arbetat i internationell miljö är det meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och vi verkar inom segmentet chef/specialist.
Vi kan erbjuda:
• Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö.
• Spännande tjänster på marknadens intressantaste företag.
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.

Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Anette Hartlin telefon 031-61 72 12.

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anette Hartlin 031-617212

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2036881

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: