HR-specialist till Ikano Bostad

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten
Ikano Bostad förvaltar cirka 5 900 hyreslägenheter och har för närvarande cirka 1 300 lägenheter i produktion. Ikano Bostad är en del av Ikano, en internationell företagsgrupp med verksamheter inom finans, fastighet, försäkring och detaljhandel. Ikanos vision är att skapa möjligheter för en bättre vardag. Gruppen har cirka 4 500 anställda i 14 länder. Läs mer om oss på ikanobostad.se

Publiceringsdatum
2017-04-04

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu efter en HR-specialist för vikariat från och med juni och minst ett år framåt. Du arbetar nära och i tätt samarbete med övriga medarbetare på HR-avdelningen. I din roll ingår det många administrativa och operativa uppgifter samtidigt som du ansvarar för Ikano Bostads strategiska arbetsmiljö- och mångfaldsarbete.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

• Vara kontaktperson gentemot externa leverantörer så som företagshälsovård och löneleverantörer

• Ansvara för introduktionsdag för nyanställda

• Vara chefer behjälplig inför nya anställningar, avslut samt lönerevision

• Uppdatera, administrera och agera Superuser i HR-relaterade system

• Agera som Business Partner mot förvaltningsenheten i vissa delar

Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning inom personaladministration/akademisk grundutbildning och som har några års arbetslivserfarenhet från HR- arbete, med fördel från fastighetsbolag. Du är en van administratör och har stor vana av att arbeta i olika HR-system och du är flytande i tal och skrift på både engelska och svenska. Har du arbetat i Sharepoint ses det som ett stort plus.

Som person tror vi att du är kommunikativ, en lagspelare och har den sociala förmågan att bygga och upprätthålla nätverk både internt och med externa partners. Du arbetar proaktivt, tycker om att ha många varierande arbetsuppgifter och tar ett stort eget ansvar. Vidare tror vi att du är prestigelös och då tjänsten består av mycket administration ställs höga krav på noggrannhet och struktur.

Du erbjuds
Du blir en del av ett expansivt företag, där du får chansen att bidra till både vår och marknadsområdets utveckling. Du får utmana gränser och påverka ditt dagliga arbete. Det och mycket mer gör du i en varm och öppen kultur där vi lever våra värderingar samt arbetar hårt, långsiktigt och har kul. En arbetsmiljö där vi skapar möjligheter och vågar utveckla - både oss själva och sättet vi jobbar på.

Start
I mitten på juni

Ersättning
Enligt ök.

Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Kontaktperson för detta jobb
Karolina Wahlström
Telefonnummer: 0762-97 87 95
E-postadress: karolina.wahlstrom@jurek.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Wahlström

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3416601

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: