HR-specialist, Moelven
Jobbet.se (LS Jobbet AB) / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobbet.se (LS Jobbet AB) i Karlstad,
Kil,
Kristinehamn,
Säffle,
Nacka eller i
hela Sverige Som HR-specialist kommer du att arbeta konsultativt med att bistå, vägleda och stötta våra bolag i personalfrågor. Du kommer att ingå i ett team som har som uppgift att utveckla och implementera våra personalpolicies genom att arbeta både operativt och strategiskt.
Vi söker en lagspelare som har lätt för att kommunicera, är drivande och har initiativförmåga. Du är prestigelös, van att arbeta självständigt och är konsultativ i ditt förhållningssätt. Du bör vara affärsmässig samt vara strategisk och analytisk.
Vi söker dig med relevant bakgrund inom HR, ett antal års yrkeserfarenhet inom området samt personalutbildning på högskolenivå och/ eller relevant erfarenhet från liknande arbete. Erfarenhet från .att arbeta konsultativt ses som meriterande.
Du kommer att arbeta i nära samarbete med våra bolag, både på svenska och norska sidan, vilket innebär att du måste ha möjlighet att vara flexibel gällande resor.
Placeringsort är Skåre i Karlstad.
Välkommen med Din ansökan senast den 26 september 2011.
FÖR ATT SÖKA TJÄNSTEN, klicka på länken under "Ansökan" nedan.
Jobbet.se är ett rekryteringsföretag som också arbetar med jobbcoaching. Som medlem på Jobbet.se får du bland annat gratis jobb-sms som passar dig. Här hittar du lediga jobb, attraktiva arbetsgivare, personlighetstester, tips inför anställningsintervju och mycket annat.
Publiceringsdatum2011-09-13Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagJobbet.se (LS Jobbet AB)
AdressJobbet.se (LS Jobbet AB)
Smedsgränd 5 A
75320 Uppsala
KontorsadressSmedsgränd 5 A
Uppsala
Jobbnummer 1028505
Observera att sista ansökningsdag har passerat.