HR-koordinator till Beamon People
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Beamons Peoples räkning en HR-koordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 50-100% med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Beamon People är ett IT-konsultbolag med stort hjärta som andas engagemang och högt tempo. Företaget har en härlig inkluderande företagskultur och jobbar inom områdena arkitektur, utveckling, kvalitet, ledning, UX och Webb-utveckling.
Beamon People söker nu en HR-koordinator på 50-100% med start omgående och fram till maj 2018. Tjänsten har goda chanser till att övergå till fast anställning och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Arbetstiderna är flexibla och man sitter i fräscha lokaler på Södermalm i centrala Stockholm.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Beamons Peoples önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos Beamons People till en början. Beamons Peoples intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Publiceringsdatum2017-11-06ArbetsuppgifterSom HR-koordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Stor del av ditt uppdrag går ut på att vara uppmärksam och kunna vara behjälplig för medarbetare och besökare.
Andra arbetsuppgifter är till exempel:
• Delta och dokumentera kundmöten
• Stötta vid interna och externa events
• Introducering av nyanställda
• Hantera mail och inkommande telefonsamtal
• Stötta HR i olika ärenden och uppgifter
Tjänsten passar dig som vill få in en fot i HR-branschen och få mer erfarenhet i rollen. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.
VI SÖKER DIG SOM
Är varm, positiv och strukturerad. För rollen krävs inte en särskild eftergymnasial utbildning utan personlig lämplighet är viktigast. Du är noggrann och organiserad samtidigt som du skapar en positiv atmosfär omkring dig. Du bör även ha intresse kring HR-frågor och ta ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter.
Det är meriterande om du:
• Har arbetat med Trello, Googledrive eller Slack tidigare
• Har erfarenhet inom administration eller i en koordinerande roll
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Tidsbegränsad med chans till fast anställning Deltid/Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3786582
Observera att sista ansökningsdag har passerat.