HR-konsult
Experis AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Jobbar du idag som HR-konsult och söker din nästa roll? I detta uppdrag får du vara en del av en dynamisk och utvecklande funktion som är med och påverkar den strategiska agendan. Vi söker dig som är uppmärksam på detaljer och har en stark analytisk förmåga!
Placeringsort Torslanda Göteborg
Start: Omgående och intialt fram till februari
Anställningsform: Du anställs hos oss på Jefferson Wells men tillbringar dina arbetsdagar ute hos vår kund
Om uppdraget
Du ingår i ett entusiastisk People Experience-team som arbetar nära verksamheten genom att stödja och påverka affärsagendan ur ett People-perspektiv.
I ditt dagliga arbete kommer du få stötta cheferna i olika HR-relaterade ämnen. Du jobbar med data, anpassning, inspiration och utveckling inom vår kunds kärnområden.
Vidare jobbar du också med att säkra kvalitet och data i all HR-relaterad analys, samt förmedla insikter och riktmärken vilka kommer leda till viktiga beslut framåt. Du kommer att arbeta i nära samarbete med två funktioner i verksamheten.
I någon av de större funktionerna, kommer du en även gå in som partner för att stödja affärsagendan i en eller flera ledningsgrupper. Du kommer aktivt att säkra HR-leveranser och processer med fokus på människor, kultur och ledarskap.
Viktiga erfarenheter
Vi söker dig som är nyfiken med intresse för hur data kan tillföra värde till HR-området. För den här rollen kan du vara i början av din karriär, med en stark ambition att jobba med förbättring och utveckling. Du har erfarenhet av att arbeta i olika system som stödjer analyser och rapporter, redo att dyka in i världen av databaserat beslutsfattande. Du har kunskap om Excel och Power BI och en förmåga att presentera din data professionellt för relevanta intressenter.
Du är också bekväm med att arbeta nära ett ledningsteam, där du kommer att ha en viktig roll i att säkerställa att organisationsdesign, prestation, ledarskap och engagemang ligger i linje med uppdraget. Din förmåga att kommunicera effektivt, anpassa och ge operativt stöd kommer att vara nyckeln i denna roll.
Du är bekväm med att samarbeta i team och du är en duktig relationsbyggare. Uppmärksamhet på detaljer och en stark analytisk förmåga är nyckelegenskaper vi söker för denna roll.
Sammanfattningsvis är du är bra på att:
* Samarbeta
* Kommunicera
* Driva saker framåt
* Hantera förändring
* Analytisk förmåga
* Vilja att supportera
* Hantera olika system
Publiceringsdatum2023-10-02Så ansöker du Vi gör löpande urval så vänta inte med din ansökan!
Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor som rör uppdraget eller om hur det är att vara konsult hos oss, är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Sievert på
hanna.sievert@manpower.seVid ett eventuellt möte berättar vi gärna mer om vår kund och rollen. Välkommen med din ansökan!
Om Jefferson Wells
Jefferson Wells är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på kompetensförsörjning av chefer och specialister. Jefferson Wells unika expertis och branscherfarenhet gör att vi kan få verksamheter att växa och erbjuda en långsiktig karriärutveckling för våra kandidater. Jefferson Wells finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Med vårt omfattande nätverk kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb. Vi matchar dina färdigheter och karriärmål med några av Sveriges mest attraktiva verksamheter och varumärken, så att du kan uppnå dina karriärmål.
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "264d50b3-1b2d-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Experis AB
Jobbnummer 8158039
Observera att sista ansökningsdag har passerat.