HR-chef
PS Partner / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige PS Management är PS Partners erbjudande för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.
Vi har arbetat fram ett arbetssätt som garanterar en effektiv och affärsmässig process för alla inblandade. Våra konsulter inom PS Management har lång erfarenhet av att utse ledare inom ett brett spektrum av branscher, både nationellt och internationellt. De har dessutom egen erfarenhet av ledarskap och företagsutveckling.
Varje management tillsättning är unik och vi sätter ihop ett team av researcher, rekryteringskonsult och projektledare som matchar ert företag bäst. Vi anpassar verktygen i varje process, för att på bästa sätt utvärdera de personer som är intresserade och intressanta för er tjänst.
Inom PS Partner familjen finns vårt snabbfotade konsultbolag PS Interim, PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän och specialister och PS Leadership för coaching och ledarutveckling.
Våra kontor finns i Göteborg, Stockholm och Borås.
Den senaste tiden har vi fått många förfrågningar från våra kunder för rollen som HR-chef. Vi vill gärna träffa dig som nu är ute efter en ny utmaning inom HR och har erfarenhet att arbeta som HR-chef sedan tidigare.
Vänligen kontakta Gabriella Christiansen Regionchef på PS Partner Göteborg för ett möte.
Väl mött!
Gabriella Christiansen
070-090 59 58 eller
gabriella.christiansen@pspartner.se -------------------------------------------------------------------------------------------
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-04-17ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4739823
Observera att sista ansökningsdag har passerat.