HR-Business Admin Support - till kund inom fordonsbranschen i Oskarshamn
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Oskarshamn
2025-10-07
Visa alla administratörsjobb i Oskarshamn,
Mönsterås,
Högsby,
Hultsfred,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Oskarshamn,
Mönsterås,
Högsby,
Hultsfred,
Borgholm eller i
hela Sverige Vill du arbeta med HR-administration i en spännande och föränderlig miljö? Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad HR-administratör till ett uppdrag hos vår kund inom fordonsbranschen i Oskarshamn. Här får du möjlighet att arbeta nära verksamheten och bidra till effektiva HR-processer som gör skillnad i vardagen.
OM JOBBET
I rollen som HR-administratör kommer du att arbeta brett inom HR-administration och bidra till att säkerställa att personalrelaterade uppgifter hanteras korrekt och effektivt. Uppdraget omfattar även enklare uppgifter inom lön och tidrapportering.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Underhålla och uppdatera personalregister och dokument i HR-system
• Hantera anställningsdokument och andra personalrelaterade handlingar genom hela medarbetarens livscykel
• Förbereda rapporter enligt fastställda riktlinjer
• Stötta vid administration av lön och tidrapportering
Uppdraget är på heltid och utförs på plats i Oskarshamn. Start sker så snart som möjligt och uppdraget pågår initialt i sex månader med möjlighet till förlängning.
OBS! Kort ansökningstid så skicka in ansökan omgående!
OM DIG
Vi söker dig som har en relevant utbildning, exempelvis inom HR, lön, ekonomi eller administration. Du har minst två års erfarenhet av HR-administration och är van att arbeta i HR-system samt med Excel och andra Office-program. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Det är meriterande om du har erfarenhet av löne- eller tidrapporteringsadministration.
Som person är du noggrann, strukturerad och har en god känsla för service. Du trivs med administrativa uppgifter och har lätt för att samarbeta med andra.
OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.
KONTAKTINFORMATION
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på
sebastian.baard@adecco.se Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på
info@adecco.se Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
https://www.adecco.com/sv-se Kontakt Consultant Manager
Sebastian Baard
Jobbnummer 9545547