Hr-assistent till nordiskt huvudkontor i Göteborg - Your Talent AB - Ekonomiassistentjobb i Göteborg
Hr-assistent till nordiskt huvudkontor i Göteborg
Your Talent AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Your Talent AB i Göteborg

Your Talent är det engagerade konsultbolaget inom rekrytering och search. Vi arbetar med att kartlägga, attrahera och utvärdera talangfulla specialister, chefer och ledare. Det är engagemang, personlighet och kompetens som tillsammans utgör de tre ledorden som kännetecknar oss. Vi ser oss som en partner till våra uppdragsgivare och kandidater där det gäller att bygga långsiktiga relationer där vi tillsammans gör det möjligt att utvecklas. Your Talent grundades 2017 och sitter i mycket fräscha lokaler på Södra Hamngatan 25. Läs mer på www.yourtalent.se

För kunds räkning söker Your Talent en HR-administratör till ett internationellt bolag med nordiskt huvudkontor i Södra Göteborg. Du blir en viktig pusselbit i bolagets HR-funktion som förutom dig består av den nordiska HR-chefen.



ARBETSBESKRIVNING
Rollen är bred och lite av "en spindel i nätet" med många skiftande arbetsuppgifter, högt som lågt. Tjänsten innebär framförallt att stötta HR-funktionen med allehanda uppgifter som tillhör en personalavdelning. Du skapar och till viss del leder introduktionsprogram för nyanställda, uppdaterar personalhandbok, ansvarar för statistik kopplat till HR, lön och är administrativt ansvarig för försäkringar, pension och bonusupplägg. Du stöttar cheferna i samband med platsannonsering och handhar externa kontakter i samband med rekrytering. Tjänsten innebär även att du stöttar HR-chefen i övriga frågor såsom arbetsrätt, jämställdhet, lönekartläggning, introduktion, hälsa och friskvård. Du rapporterar till den nordiska HR-chefen.



Publiceringsdatum
2018-12-21

Kvalifikationer
Du har en relevant eftergymnasial utbildning och du har minimum tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vi ser gärna att du har erfarenhet av en internationell miljö. För att lyckas i rollen behöver du vara nyfiken, snabblärd och prestigelös. Du ska även vara initiativtagande och en problemlösare, det vill säga att du ska ha en känsla för vad som behöver göras eller hur situationer ska lösas, utan att någon behöver säga det till dig. Du tycker om att arbeta administrativt och är mycket noggrann, strukturerad och tålmodig tillika är du positiv och har en stor portion av humor. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Du har mycket goda kunskaper i MS Office och vi ser gärna att du har erfarenhet av Share Point och någon form av CMS verktyg.



VI ERBJUDER
Vi erbjuder dig en rolig men krävande roll i ett starkt växande internationellt bolag där du kommer att arbeta med många duktiga och engagerad medarbetare.



ANSÖKAN/KONTAKT
Ansök på www.yourtalent.se För ytterligare information om tjänsten var vänlig kontakta rekryteringskonsult Elin Lindén på 0722-600052, elin.linden@yourtalent.se eller Johan Sjöberg på 0761-709851, johan.sjoberg@yourtalent.se



Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

Varaktighet, arbetstid
* -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Your Talent AB

Adress
Your Talent AB
Södra Hamngatan 25
41114 Göteborg

Kontorsadress
Södra Hamngatan 25

Jobbnummer
4524008

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Your Talent AB: