HR-assistent till Bonnier på deltid.

Bonnier Business Media Sales AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bonnier Business Media Sales AB i Norrköping, Linköping, Eskilstuna, Örebro, Västerås eller i hela Sverige

Efter över 7 års verksamhet inom Bonnier Business Media Sales med snabb tillväxt behöver vi nu förstärkning i form av en HR-assistent. Vi är en del av Nordens största mediekoncern Bonnier News AB och jobbar med försäljning och kundservice av titlar som Dagens Industri, Resumé, Dagens Samhälle mm, och flertalet lokaltidningar.
Vi söker dig som inte är rädd för att hugga i när det behövs och som gärna tar egna initiativ och kan arbeta självgående. Du behöver vara nyfiken, lyhörd och skapa god kontakt med människor och vara resultatorienterad. Att trivas i en fartfylld arbetsmiljö ser vi som en förutsättning för att jobba hos oss. Att vara flexibel kommer också vara en stor del av ditt arbete då dina arbetsdagar kommer se olika ut varje vecka. Resor i arbetet kommer förekomma.

Publiceringsdatum
2021-08-26

Arbetsuppgifter
Din roll blir att stötta HR-ansvarig samt rekryteringsansvarig och avlasta dem i det dagliga arbetet. HR-ansvarig kommer behöva hjälp med administrativa uppgifter så som att ta fram underlag till löner, ta fram statistik, administrera pensioner och avtal. Eftersom många av våra processer är digitala vill vi att du har erfarenhet av och intresse för program och system. Inom rekrytering kommer du hjälpa till med att hålla i hela rekryteringsprocesser från första kontakt med kandidat, intervjuer, avtalsskrivning, exitintervjuer mm. Detta är en deltidstjänst på 50% (20h i veckan), och vi ser gärna att du har en annan sysselsättning vid sidan av denna anställning.
Dina egenskaper
• Självgående och initiativtagande
• Kommunikativ och lösningsorienterad
• Resultatinriktad
• Flexibel
• Trivs i en fartfylld arbetsmiljö

Dina kunskaper
• Erfarenhet av rekrytering, gärna inom försäljning/kundservice
• Tidigare administrativt arbete, gärna inom HR
• Goda kunskaper i Excel
• Goda kunskaper i skriftlig kommunikation
• Flytande i svenska språket samt goda kunskaper i engelska, både i skrift och tal


Om företaget
Bonnier Business Media Sales AB är en del av Bonnier News AB, Nordens i särklass största mediekoncern. På BBMS arbetar vi med försäljning och kundservice till både företagskunder och konsumenter för några av Bonniers största titlar. Du blir en del av ett drivet, energiskt och målinriktat företag med ca 100 anställda, fördelat på tre kontor i Norrköping, Västerås och Örebro. Som anställd hos oss får du tillgång till ett fördelaktigt förmånspaket via plattformen Benify, där du bland annat har tillgång till friskvårdsbidrag.
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.


Ersättning
Fast månadslön. Vi tillämpar individuell lönesättning.
Omfattning:
Deltid 50%, 20h i veckan med möjlighet till utökning.
Titel:
HR-assistent Arbetstid:
20h i veckan, förlagt måndag - fredag mellan kl. 08:00-17:00
Plats:
Drottninggatan 55, Norrköping.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Bonnier Business Media Sales AB
Drottninggatan 55
60232 Norrköping

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bonnier Business Media Sales AB (org.nr 556972-1060)
Drottninggatan 55 (visa karta)
602 32  NORRKÖPING

Arbetsplats
Bonnier Business Media Sales Norrköping

Jobbnummer
5923857

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bonnier Business Media Sales AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bonnier Business Media Sales AB: