HR-assistent

AB Botkyrkabyggen / Administratörsjobb / Botkyrka
2018-10-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "HR-assistent" (publicerad 2022-03-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Botkyrkabyggen i Botkyrka

Botkyrkabyggen är ett av landets större allmännyttiga bostadsföretag med ca 11 000 hyresbostäder och 130 anställda. Vi arbetar för att vara landets mest kundorienterade företag med ledorden nära-engagerade-pålitliga. Botkyrkabyggen är också ett företag som arbetar för ökad mångfald, en jämn könsfördelning av kvinnor och män i olika åldrar och med spridning i etnisk bakgrund hos personalen.

Är du en stjärna inom service, bemötande och administration? Botkyrkabyggen söker en HR-assistent med fokus på kontorsservice till vår HR-avdelning. Vi erbjuder dig ett arbete i en koordinerande roll med många kontaktytor både i och utanför företaget samt goda möjligheter att påverka innehållet i tjänsten. Vi erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring, flexibla arbetstider och ett gott arbetsklimat.

Publiceringsdatum
2018-10-08

Dina arbetsuppgifter
Som HR-assistent ansvarar du för kontorsservicen på huvudkontoret, vilket innebär inköp av kontorsmaterial samt utfärdande av passerkort och parkeringstillstånd. Du är kontaktperson gentemot leverantörer för blommor, kontorsmöbler samt hanterar övriga inköp och leverantörsfakturor inom HR. Du kommer även att vara ansvarig för praktiska arrangemang i samband med företagsmöten och konferenser såsom bokningar och utskick av kallelser.

I arbetsuppgifterna ingår att uppdatera vår personalhandbok, områdeslista samt sköta administrationen kring vår bilpool. Du ska vara behjälplig i det praktiska arbetet kring bolagsstyrelsen tillsammans med sekreteraren, t.ex. bokningar och utskick. I övrigt kommer du vara behjälplig i diverse administrativa arbetsuppgifter inom HR-avdelningen såsom lönehantering och rekrytering.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och viss erfarenhet av administration i en supporterande roll. Vi ställer även krav på att du har god vana av att arbeta i MS Office samt goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift.

Tjänsten ställer höga krav på att arbeta strukturerat, självständigt och proaktivt med fokus på kvalitet. Du löser situationer när de uppstår, hanterar många frågor parallellt och är van att arbeta flexibelt. Som person är du trygg i dig själv, har hög integritet och är mycket serviceinriktad och gillar administration. Du ska ha lätt för att samarbeta med andra samt har förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer.

Så ansöker du
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på vårt huvudkontor i Tumba. Du är välkommen att skicka din ansökan med CV och personligt brev senast den 24 oktober 2018. Märk din ansökan med "HR-assistent". Urval kommer att ske löpande.

Har du ytterligare frågor kontakta HR-specialist Susanne Lindeberg, tel. 070-162 93 27. Besök gärna vår hemsida för mer information om företaget, www.botkyrkabyggen.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Botkyrkabyggen

Adress
AB Botkyrkabyggen
Tumba Torg 101
14721 TUMBA

Kontorsadress
Tumba Torg 101

Jobbnummer
4387865

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Botkyrkabyggen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Botkyrkabyggen: