Hr-Administratör Till Cejn

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige

CEJN AB i Skövde utgör basen för CEJN-gruppen. Här sker utveckling, produktion och marknadsföring av snabbkopplingar för tryckluft, hydraulik och vätskor.Försäljningen utgörs till 85% av export till ett 25-tal länder i huvudsak via våra 18 försäljningsbolag. CEJN-gruppen har totalt 500 anställda, varav drygt 280 i Skövde. Vi söker nu en HR-administratör!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer i rollen som HR-administratör att tillsammans med HR-ansvarig arbeta med alla administrativa uppgifter kring HR-avdelningen. Dina arbetsuppgifter består bland annat av samordning och administration kring uppvaktningar och annan personalvård, personalrelaterade sponsring, uppdateringar i exempelvis Personalhandboken samt samordning av utbildningar och kallelser för personalen. Vidare kommer du också att vara behjälplig i organisationen med bokning av resor, konferenser, vara avbytare i växel och reception och vara ansvarig administratör för informationsskärmar och på sikt även intranätet. I rollen som HR-administratör kommer du dessutom att ha skolkontakter och samordna studiebesök samt göra diverse administrativa uppgifter så som rapportering, enkäter och bokningslistor.

Vem är du?
Är du självgående, ordningsam och engagerad? Sprider du positiv energi i det dagliga arbetet? Vi tror då att du skulle passa i rollen som HR-administratör på CEJN. Du är bra på att lyssna och kommunicera och kan hantera situationer där det händer många saker samtidigt utan att tappa känslan för detaljer. Du är lösningsorienterad, har förmågan att få saker att hända och är intresserad av att aktivt bidra till HR-avdelningens fortsatta utveckling.

Du har en mycket god administrativ förmåga och har goda kunskaper i svenska och engelska.  Du är självständig, noggrann, strukturerad och ansvarsfull med en öppen personlighet och ett gott humör och som tycker om att jobba med administrativa arbetsuppgifter. Självklart har du ett stort mått av integritet. Du bör brinna för medarbetarnas välbefinnande och själv vara ett föredöme. Vidare ser vi det som meriterande om du har erfarenhet från lön och lönesystemet ADGA alternativt andra personalsystem samt har grundläggande kunskaper inom personalområdet och arbetsrätt.

Är du intresserad?
Vi vill då att du ansöker så snart som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående. Tjänsten är en visstidsanställning på ett år med möjlighet till förlängning.

I denna rekrytering samarbetar CEJN med Adecco. Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen tjänsten söker du via Adeccos hemsida ( www.adecco.se ).

Vill du veta mer?
Då är du varmt välkommen att ta kontakt med Anna Mannvik på Adecco i Skövde på telefon 0500-44 57 70. Har du problem med inlogg/ansökan är du välkommen att kontakta vår Kandidatsupport på 08- 598 980 10.

Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2015-03-19

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid Ett år med möjlighet till förlängning

Ersättning
Marknadsmässig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-07
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Mannvik

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Hertig Johans Gata 8
54130 SKÖVDE

Kontorsadress
Hertig Johans Gata 8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2211837

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: