HR-Administratör sökes till internationellt bolag i Liljeholmen - Avanzera AB - Administratörsjobb i Stockholm
HR-Administratör sökes till internationellt bolag i Liljeholmen
Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm

Vårt uppdrag:
Trivs du i en internationell miljö och att arbeta självständigt med kollegor omkring dig? Vi söker dig som är ambitiös och proaktiv, tycker om att stötta verksamheten och tillsammans med dina kollegor uppnå resultat.

Vår kund behöver en HR-Administratör på heltid för start omgående, under åtminstone 6 månader med möjlighet till förlängning eller anställning direkt.
Detta är initialt ett konsultuppdrag och som konsult hos Avanzera har du fast månadslön samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
Du kommer att ingå i HR teamet och främst arbeta med administration och systemansvar. Exempel på arbetsuppgifter:

* Administrera nyanställningar samt expatriates
* Delta i lönerevision
* Ansvara för systemuppdateringar och systemstruktur.
* Rapportera till chefer och HRBP
* Uppdatera internwebben
* Hantera reseräkningar
* Stötta chefer i bl.a området HR-Mobility
* Samarbeta med övriga HR-Teamet gällande Compensation och Benefits frågor.

Din bakgrund:
Vi ser gärna att du har högskoleexamen inom personal eller motsvarande samt 3-4 års erfarenhet inom HR administration generellt. Du är van att arbeta både på svenska och på engelska samt har goda IT kunskaper med vana av Officepaketet. Det är en stor fördel om du tidigare arbetat i Hogias system.

Som person är du självgående, social och kommunikativ. Du agerar när du ser behov och du driver på ditt eget arbete. När du har många kontakter och olika uppgifter parallellt är det också viktigt att du är strukturerad och stresstålig.


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-02-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-09
Ange följande referens när du ansöker: 1029
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain 08-545 28 305

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3970897

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: