HR-administratör sökes
Manpower / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag.
Publiceringsdatum2008-04-15Dina arbetsuppgifterDu kommer att jobba hos vår kund i Älmhult med enklare HR-uppgifter. Arbetsuppgifter kan vara att ta emot sjukanmälningar, skriva intyg och betyg samt andra sedvanliga uppgifter. Uppdraget börjar omgående, är långtgående och är beläget i Älmhult.
Vem är du?
Vi söker dig som har PA-utbildning samt extra poäng i arbetsrätt. Har du erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter är det meriterande. Som person är du positiv, flexibel och ansvarsfull.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbDu söker ovan nämnda tjänst via ansökningslänken nedan. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta Margareta Kihlström via telefon: 0470-74 55 94.
Rekryteringen sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post och brev.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-04-25
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMargareta Kihlström
FöretagManpower
AdressManpower
Jobbnummer 192327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.