HR-administratör på deltid till Atlas Copco!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Är du redo för nästa utmaning? Har du några års erfarenhet av administration? Då är tjänsten som HR-administratör på deltid på Atlas Copco något för dig!
Publiceringsdatum2016-06-17Om tjänstenAtlas Copco Industrial Technique AB är världsledande leverantör av kompressorer, generatorer, industri och el-verktyg. I tjänsten som HR-administratör kommer din främsta uppgift vara att stötta HR Manager med administration och support. I din roll kommer du att bland annat ansvara för administrationen kring rekryteringar, introduktioner och avslutningar. Du kommer även att administrera resor och lära upp nyanställda i systemet HR+. Vidare så kommer du att vara ansvarig för administrationen rörande företagskort och rikskort. Dina arbetsuppgifter kommer även bestå av att hålla personalhandboken uppdaterad samt se till att rutiner och policies är uppdaterade.
Om dig
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande. Har du arbetat i en liknande tjänst eller med administration tidigare så kommer du snabbt att komma in i rollen! Du har goda kunskaper i MS Office samt i svenska såväl som engelska i tal och skrift.
Som person är du driven, självständig och initiativtagande. Du är strukturerad och har en förmåga att prioritera uppgifter. Du har hög integritet och kan hantera konfidentialitet. Är du social och utåtriktad så kommer du att trivas väl!
Om anställningen
Tjänsten som HR-administratör är ett konsultuppdrag på deltid med tillsättning omgående och pågår i fyra månader, med chans till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Peder Andersson.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-16
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeder Andersson
Peder.Andersson@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2911275
Observera att sista ansökningsdag har passerat.