HR-administratör med viljan att växa in i en chefsroll

A-Assistans Leimir AB / Chefsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A-Assistans Leimir AB i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige

A-Assistans Leimir AB är en privat assistans-anordnare och erbjuder personlig assistans till assistansberättigade inom ramen för LSS. Verksamheten startade i Hudiksvall 1994 och sysselsätter idag ca. 600 anställda. Företaget har sitt huvudkontor i Hudiksvall och ett lokalt kontor i Karlstad, Östersund, Göteborg, Stockholm och Umeå.
Här kommer ett gyllene tillfälle för dig som vill ha möjligheten att påverka hur du vill att dina arbetsdagar ska se ut.
Vi söker nu en HR-administratör till vårt kontor i Östersund. Att arbeta som HR-administratör hos A-Assistans Leimir AB är ett varierande och stimulerande arbete. Till en början kommer dina huvudsakliga arbets­uppgifter vara att hålla i viss personaladministration, vara delaktig i rekryteringar, arbetsmiljöarbete, organisera och hålla i aktiviteter samt skriva protokoll och övrigt skrivarbete. Tanken är att du med tiden när du är väl insatt i arbetet kommer arbeta emot att inneha en chefsroll som innefattar kund-och personalansvar samt övriga uppgifter som är förenliga med att företräda en arbetsgivare.
Vi söker dig som har en unik förmåga att bygga förtroendeingivande relationer. Vi vill att du ska klara av att hålla många bollar i luften och samtidigt kunna växla om och byta fokus om verksamheten kräver. Du ska kunna utrycka dig väl i tal och skrift, ha goda datorkunskaper och mycket bra social kompetens. Du kan behöva köra bil i tjänsten så körkort är ett krav. Vi vill vara en modern arbetsgivare och det speglar sig i att ansvaret är stort, men också friheten.
För oss är rätt personlighet viktigare än utbildning, dock ser vi gärna att du som söker har en utbildning inom personaladministration, arbetsrätt eller annan relevant erfarenhet. Vid rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Även om vi är ett seriöst företag i en seriös bransch vill vi att positivitet och humor ska avspegla sig i kontorsmiljön.
Tjänsten är på 100% med fast månadslön. Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-13
E-post: martin.molin@a-assistans.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A-Assistans Leimir AB (org.nr 556637-8963), http://www.a-assistans.se
Bangårdsgatan 15 A (visa karta)
831 57  ÖSTERSUND

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
A-Assistans Östersund

Kontakt
Assistanskonsult
Marlene Oelke
marlene.oelke@a-assistans.se
063148562

Jobbnummer
8256685

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A-Assistans Leimir AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A-Assistans Leimir AB: