HR-administratör/koordinator
Peab Bemanning AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Peab Bemanning AB i Solna,
Malung-Sälen,
Malmö,
Kiruna eller i
hela Sverige Som HR-administratör/koordinator på Peab Bemanning är du ansvarig för all administration och dokumentation kring våra medarbetares anställningsförfarande. Du har kontakt med bl.a. försäkringskassan, skatteverket, banker samt andra relevanta myndigheter. Du är våra medarbetarnas förlängda arm för att de ska komma in i det svenska samhället/systemet så smidigt som möjligt. Du deltar aktivt i introduktionen av de nyanställda och ser till att de får all nödvändig information såsom Peabs policys, anställningsvillkor, arbetsmiljö, tidrapportering, mm. Vid behov kan du behöva agera som tolk och hjälpa till med att översätta vissa dokument från svenska till polska.
Du ansvarar för att boka utbildningar samt resor.
För den här tjänsten krävs att du är flexibel och tycker om att jobba i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Du har en förmåga att skapa goda relationer och trivs med att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du är positiv, ansvarsfull och inte rädd för nya utmaningar. Det är viktigt att du är noggrann, lösningsfokuserad och du har förmåga att tänka utanför boxen. Du behöver kunna behärska svenska, polska och engelska såväl i tal som skrift. Tidigare erfarenhet av bemanning är ett krav.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-09
E-post:
justyna.ostrowicka@peab.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Personalsamordnare".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Peab Bemanning AB (org.nr 556737-7683)
Drottning Kristinas Esplanad (
visa karta)
170 67 SOLNA
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Rekryterare
Justyna Ostrowicka
justyna.ostrowicka@peab.se +48605235133 Jobbnummer 7423144
Observera att sista ansökningsdag har passerat.