HR-administratör / HR-assistent på deltid

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-03-28

Företaget
Företaget erbjuder en molnbaserad e-handelsplattform för att skapa bästa möjliga förutsättningar för deras kunder, som i sin tur erbjuder landsöverskridande e-handel. De präglas av innovation och engagemang, vilket speglar sig i kundernas upplevelse. Företagets grundades 2003 och sitter i fräscha lokaler i Göteborg, där det arbetar 40 personer. Som en del av teamet får du arbeta i ett företag med högt i tak, frihet under ansvar och korta beslutsvägar.

Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på 50% med start i juni, initialt fram till mars 2018.


Dina arbetsuppgifter
Som HR-administratör erbjuds du en självständig och utvecklande roll där du får öka din kompetens inom HR-området. Du arbetar nära ledningen och utgör ett stöd mot rekryterande chefer, där du arbetar aktivt med att koordinera rekryteringar, bokar och även deltar i intervjuer. Rollen inkluderar också personaladministrativt arbete som exempelvis upprättande av anställningskontrakt. Du arbetar med internutbildningar, följer upp arbetsmiljöarbete och följer HR-årshjulet. Som HR-administratör arbetar du med lönehantering för cirka 60 tjänstemän.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom HR eller ekonomi
• Några års erfarenhet av lönehantering och HR-arbete
• Erfarenhet av Visma Lön (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, i så väl ta som skrift

Vi tror att du som söker tjänsten drivs av att utvecklas och vill arbeta i en varierande roll inom HR. Du trivs med att självständigt driva dina processer framåt och har viljan, intresset och förmågan att hjälpa andra människor. Du är noggrann och har en förmåga att skapa struktur och att vidhålla denna i ditt arbete. Din lösningsfokuserade inställning är framträdande och skapar mervärde för dina kollegor.

Övrig information:

Start: Juni 2017
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: HR-administratör, HR-assistent, löneadministratör, personal

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Bäckhed sofia.backhed@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3402929

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: