HR-administratör 50% i Solna

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-12-21

Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av administration och söker nu en roll som ger dig möjlighet att utvecklas? Vill du vara med och föra administrationen framåt på ledande företag? Titta hit - vi söker just nu en HR-administratör på 50% hos vår kund som sitter i fina lokaler i Solna. Tjänsten är på 50% och arbetstimmarna fördelas på halvdagar måndag-fredag.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som HR-administratör arbetar du som arbetsgivaren stöd i personalfrågor. Dina arbetsuppgifter kan innefatta exempelvis dataregistrering, framtagning av rutiner, orderhantering, fakturering eller andra administrativa sysslor. Du kommer arbeta med datorn som främsta redskap och administrera i olika system. I din roll som hr-administratör innefattar även kontakt via mail och telefon med såväl interna som externa parter.

Kvalifikationer
Vi söker dig med fullständiga gymnasiebetyg och god erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du har god datorvana och sätter dig med enkelhet in i nya program och system. Du har goda kunskaper inom Office-paketet. Vidare har du god kommunikativ förmåga då du kommer ha många kontaktytor. Du talar och skriver flytande svenska samt engelska.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser gärna att du är strukturerad och ansvarstagande.

Övrig information
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!

Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på Madeleine.ranstrom@kfx.se.

OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8347982

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: