HR-administratör 50% i Solna
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-12-21Om tjänstenHar du tidigare erfarenhet av administration och söker nu en roll som ger dig möjlighet att utvecklas? Vill du vara med och föra administrationen framåt på ledande företag? Titta hit - vi söker just nu en HR-administratör på 50% hos vår kund som sitter i fina lokaler i Solna. Tjänsten är på 50% och arbetstimmarna fördelas på halvdagar måndag-fredag.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom HR-administratör arbetar du som arbetsgivaren stöd i personalfrågor. Dina arbetsuppgifter kan innefatta exempelvis dataregistrering, framtagning av rutiner, orderhantering, fakturering eller andra administrativa sysslor. Du kommer arbeta med datorn som främsta redskap och administrera i olika system. I din roll som hr-administratör innefattar även kontakt via mail och telefon med såväl interna som externa parter.
KvalifikationerVi söker dig med fullständiga gymnasiebetyg och god erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du har god datorvana och sätter dig med enkelhet in i nya program och system. Du har goda kunskaper inom Office-paketet. Vidare har du god kommunikativ förmåga då du kommer ha många kontaktytor. Du talar och skriver flytande svenska samt engelska.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser gärna att du är strukturerad och ansvarstagande.
Övrig informationKFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!
Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på
Madeleine.ranstrom@kfx.se.
OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8347982
Observera att sista ansökningsdag har passerat.