HR-administratör
Randstad AB Göteborg / Administratörsjobb / Kungälv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kungälv,
Göteborg,
Partille,
Lerum,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Kungälv,
Göteborg,
Partille,
Stenungsund,
Öckerö eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Nu söker vi för kunds räkning en serviceminded HR-administratör för uppdrag på 6 mån med möjlighet att kund därefter tar över anställning.
Dina arbetsuppgifter
Som HR-administratör kommer du att vara en del av ett HR Service Center. Genom telefonservice och övrig ärendehantering besvarar du frågor och vägleder medarbetare och chefer inom HR-området, med fokus på kvalitet, kundorientering och professionalism. Du följer även utveckling av lagar, kollektivavtal och företagets HR-ledningsystem för att ge organisationen korrekt återkoppling.
En central del av dina arbetsuppgifter är också rekryteringsadministration, där annonsering, grovurval och intervjubokningar är frekventa uppgifter. Du kommer också att vara delaktig i rekrytering av sommarvikarier samt stötta den övriga HR-organisationen med administrativa uppgifter. Du skriver personalförändringar, intyg och betyg till medarbetare i samråd med chefer enligt företagets processbeskrivningar.
Din Erfarenhet
Du har minst gymnasiekompetens och god erfarenhet av administrativt arbete.
Din kunskap och förmåga att arbeta i olika system och IT-verktyg är stark.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av ett processorienterat arbetssätt.
Du kommunicerar obehindrat i svenska och engelska i såväl tal som i skrift. Tidigare erfarenhet från administrativt HR-arbete är meriterande.
Dina personliga egenskaper
Du är serviceinriktad, noggrann och kommunikativ.
Vi arbetar med löpande urval för denna tjänst.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Conradi på tel 0704-31 74 50.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2012-05-30Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Conradi, +46 (0)31-3336050
FöretagRandstad AB Göteborg
AdressRandstad AB Göteborg
Nils Ericsonplatsen 3
41103 Göteborg
Jobbnummer 1258779
Observera att sista ansökningsdag har passerat.