HR-administratör

Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Göteborg, Partille, Lerum, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

HR-administratör sökes för vår kunds räkning i Göteborg

Är du redo för en omväxlande HR tjänst på ett innovativt globalt företag? Är du noggrann, metodisk och har erfarenhet av HR, då är detta tjänsten för dig. Vi söker idag en HR-administratör på deltid.

Dina arbetsuppgifter

• Schemauppföljning

• Lönekontroll

• Förberedande av lön

• Rapportering i olika system (av bla övertid, arbetstimmar, sjukfrånvaro med mera)

Allmänt förekommande arbetsuppgifter inom HR-administration såsom arkivering, personalärenden med mera.

Din profil

För att trivas i denna roll har du tidigare erfarenhet av HR-administration och löneprocessen. Du är bekant med svensk arbetsrätt. Du har en positiv människosyn och mycket god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra människor. Du är engagerad, lösningsfokuserad och professionell. Vi söker dig med ett stort engagemang som är naturligt organiserad och pålitlig.

Övrig information

Placeringsort: Göteborg
Start: Omgående
Varaktighet: Ca fyra månader med god möjlighet till förlängning
Arbetstid: Omfattningen på uppdraget är ca 60 % och arbetstider kan justeras efter önskemål och behov.
Lön: Individuell lönesättning

Vår kund har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.


Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Marie Sandvall på telefon 0733-205638.


Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.



Om Maxkompetens

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Temporary

Publiceringsdatum
2021-11-05

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "QM8vRhZwQIWxGgPaFv-LyQ==".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Maxkompetens Konsult AB (org.nr 556667-3199)

Arbetsplats
Maxkompetens

Jobbnummer
6097924

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: