HR- /Office administratör till kund i Malmö

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Malmö, Lund, Svedala, Trelleborg, Eslöv eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-08-31

Om tjänsten
Har du erfarenhet eller är utbildad inom HR och söker nya utmaningar? Är du praktisk, lösningsorienterad och tycker om varierande arbetsuppgifter? Då är denna tjänst något för dig! Just nu söker vi en HR- och Office administratör för ett kommande heltidsuppdrag hos vår kund i Malmö.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Arbetet kan innebära:

HR- Onboarding och Offboarding

• Praktisk support och förberedelser

HR- Speaking partner

• Ta emot tankar, frågor och synpunkter och bemöta det med integritet
• Kunna ta tempen på kontoret - flagga för nedåtgående trender, trivsel etc.
• Underhålla och uppdatera Personalhandboken (rutiner och policys)
• Medarbetarstöd i det dagliga arbetet och HR hjulet: Svara på dagliga frågor, guida medarbetare att hitta rätt i personalhandboken, löner, semester, förmåner osv.
• Att själv kunna svara på frågor och förstå vilka frågor som ska skickas vidare till CHRO eller Office
• Stötta HR chefer i diverse HR processer

Office - Malmökontoret

• Reception: Ansvara för att öppna dörren, ta emot externa besökare och hänvisa dem till rätt person
• Vara Office Managers förlängda arm med diverse kontorssysslor: leverantörskontakt, förbereda aw's, snacks etc.
• Stötta Office Manager i planeringen av events

Office - Arbetsmiljö

Stötta i systematiskt arbetsmiljöarbete på kontoret i Malmö

Kvalifikationer
Vi ser att du:

• Har en relevant utbildning inom HR
• Har tidigare erfarenhet inom HR och/eller Office koordinering.
• Talar flytande och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Kunskaper i Microsoft Office

Start är omgående.

Omfattning: Heltid. Visstid, 6 månader.

Övrig information
Detta är en proaktiv annons och urval kommer att ske löpande för matchning av uppdrag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mejl. Har du övriga frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Joakim Felldin.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8075725

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: