HR- och löneansvarig till Centro Kakel och Klinker AB
Centro Kakel Och Klinker AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centro Kakel Och Klinker AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Täby,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Grundat 1968 är CENTRO landets äldsta fackmannakedja för kakel och klinker, baserat i Stockholm med sju anläggningar samt filialer, Centro Proffsbutiker, i Malmö, Göteborg, Uppsala, Norrtälje, Norrköping och Örnsköldsvik. Idag är CENTRO ett av de ledande företagen i sin bransch med ca 80 anställda och en omsättning om ca 300 mkr. Sedan maj 2007 tillhör bolaget koncernen Beijerinvest.
Jobbar du brett inom HR och vill ta nästa steg i karriären? Har du ett stort intresse av att arbeta långsiktigt med HR-frågor på både operativ och strategisk nivå? Då kan den här tjänsten hos Centro Kakel och klinker AB vara något för dig!
Ansvarsområden:
I rollen som HR- och löneansvarig ansvarig hos Centro Kakel och Klinker kommer du arbeta med att säkerställa ett högkvalitativt HR-stöd till organisationen. Det är en bred roll som innebär att du bistår ledning och chefer inom områden som rekrytering, löneprocessen, arbetsmiljöarbete, kompetensutveckling, hälsa samt arbetsrättsliga regler. Vidare ansvarar du för att medarbetarnas löner betalas ut samt säkerställer att företaget har en väl fungerande tidrapporteringsstruktur. Utöver det kommer du att arbeta för en kultur som uppmuntrar medarbetarna att växa och som skapar delaktighet, trygghet och gemensamma värden. En kultur som är direkt och tydligt kopplad till företagets strategi och mål. I rollen ingår det även att du proaktivt arbetar med förbättring och utveckling av processer och rutiner inom området.
Publiceringsdatum2018-01-19Kvalifikationer Vi söker dig som har flera års relevant arbetslivserfarenhet från en likvärdig roll inom HR-området. Du har god erfarenhet av lönehantering samt bred kunskap kring kollektivavtal och andra relevanta regelverk inom området. Meriterande är om du har erfarenhet från likvärdig roll inom branschen, men det är inget krav. Vi ser att du har goda kunskaper inom Officepaketet och att du talar och skriver svenska obehindrat.
Personliga egenskaper
För att vara lyckosam i denna roll ser vi att du som person är förtroendeingivande, prestigelös och ödmjuk. Du är bra på att organisera och ta egna initiativ samtidigt som du kan leda och engagera andra i din omgivning. Du värdesätter samverkan och dialog samtidigt som du är tydlig i din kommunikation och vågar stå för dina beslut. Vi ser även att du är serviceinriktad och förstår att skapa värde och nytta för organisationens verksamheter. Vidare stimuleras du av att verka i en miljö där du arbetar både operativt och strategiskt och där det finns stora möjligheter att påverka.
Ansökan och kontaktperson
I denna rekrytering samarbetar Centro kakel och klinker AB med Experis. Känner du att du är rätt person så skicka in en ansökan på
www.experis.se.Om du har frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sophie Karlsson 08 - 452 33 37 eller via .
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-26
Ange följande referens när du ansöker: 36701
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSophie Karlsson
Sophie.Karlsson@se.experis.comFöretagCentro Kakel och Klinker AB
AdressCentro Kakel och Klinker AB
17562
17562 0180
KontorsadressStockholm
Jobbnummer 3913292
Observera att sista ansökningsdag har passerat.