HR- koordinator/officer till finansföretag

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-12-16

Företaget
Företaget är ett svenskt finansföretag som erbjuder finansiella institutioner världen över webbaserade tjänster för att reducera och hantera finansiell risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är baserat i Stockholm där centrala funktioner, utvecklingssavdelningen och kundstöd finns. Företaget har även kontor i London, New York, Singapore och Tokyo. Totalt finns 110 medarbetare i Stockholm och totalt har företaget ca 200 anställda.

Dina arbetsuppgifter
Som HR Officer arbetar du operativt med arbetsuppgifter inom tre huvudområden; administration, rekrytering och support. Administration innefattar att uppdatera och föra in ny anställningsinformation i affärssystemet. Du är delaktig under lönerevisionen och skriver anställningskontrakt med nyanställda. Inom rekrytering så har du kontakten med leverantörer, du koordinerar och bokar in intervjuer. Utöver det håller du egna intervjuer, samt skriver annonser för tjänsterna. Supportdelen innefattar bland annat att agera stöd till HR-chefen och övriga chefer vid personalrelaterade frågor samt ansvar för introduktion av nyanställda.

Du arbetar på huvudkontoret centralt i Stockholm och rapporterar direkt till HR-chefen. Uppdraget är ett konsultuppdrag på cirka 4 månader med chans till överrekrytering. Eftersom flytande engelska är ett krav för denna tjänst vill vi att du skickar in ditt CV och personliga brev på Engelska.

Kvalifikationer
Utbildning: : Personal och Arbetsvetenskap eller likvärdig.
Erfarenhet: Erfarenhet av rekrytering, HR-arbete och administration
Språk: Flytande engelska och svenska i tal och skrift.
System: Officepaktet

För att passa i den här rollen bör du vara noggrann och strukturerad. Vidare är du affärsmässig med en professionell framtoning. Du är kommunikativ och har lätt för att prata med olika typer av människor.

Övrig information:

OBS: Glöm ej att skicka in ditt cv och personliga brev på engelska.
Start: Omgående
Plats: Stockholm city
Lön: Enligt överenskommelse.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: HR, human resource, generalist, koordinator, rekrytering, admin, hr-assistent, personal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl August Gratte 08-40024050 karlaugust.gratte@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2579993

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: