Hr/redovinsningsekonom

Ängsätra Vård & Omsorg AB / Redovisningsekonomjobb / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Mark, Härnösand, Timrå, Sundsvall, Kramfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ängsätra Vård & Omsorg AB i Mark

HR/Redovisningsekonom till behandlingshem.

Brosäter och Ängsätra är två HVB-hem för boende för vuxna personer med psykiska funktionsnedsättningar, huvudsakligen psykospatienter där man jobbar på ett kognitivt pedagogiskt förhållningssätt och där miljöterapeutiska och psykoanalytiska inslag ingår. Vi söken nu en redovisningsekonom som vill utveckas i sitt ansvarstagande. Företaget ligger i Horred ca 3 mil nordost om Varberg och ca 6 mil sydost om Göteborg.

I din roll som redovisningsekonom, hanterar du arbetsuppgifter med bokföring, löner och fakturering samt tillhörande administrativa göromål. Du kommer att ha kontakt med personalen, myndigheter, kommuner samt våra leverantörer och kunder. Därför är det viktigt att du kan hantera administrativa HR-frågeställningar.

Vi söker en person som är självgående, lyhörd, kreativ, nyfiken, kommunikativ, stresstålig och strukturerad. Du är en person som löser problemen istället för att se hinder och kan jobba självständigt, du tar och skapar initiativ samt kan hantera ett arbete med många bollar i luften. Arbete i verktyg som Hogia, Visma, FortNox samt Office-paketet är de verktyg som vi använder idag där erfarenhet från dessa verktyg är meriterande för tjänsten som HR/Ekonom. Du rapporterar dirket till företagets VD. Körkort är ett krav för tjänsten.

Arbetslivserfarenhet: Du som söker tjänsten ska ha arbetat som HR/redovisningsekonom i minst 3-5 år och i bolag som omtätter minst 20 MSEK. alternativt at du har erfarenhet som redovisningsekonom från redovisningsbyrå eller revisionsbyrå 3-5 år. Som person är du en service och leveransinrkitad person som tar ansvar för arbetsuppgifterna och att dessa levereras inom givna ramar och tider.

Kompetens: Krav att du har en eftergymnasial ekonomiutbildning eller en mångårig erfarenhet av arbete som HR/ekonom som innebär att du på egen hand kan sköta bokföringen samt dialog med skatteverk, myndigheter, vår revisionsbyrå m.fl. Du ska kunna arbeta i Hogia,Visma, FortNox eller liknande samt att du kan arbeta i Office-paketet (Word,Excel, Outlook...)

Vill du arbeta i en organisation under ständig utveckling då är detta rätt företag för dig.

För ytterligare information om företagen: www.angsatra.se

Publiceringsdatum
2014-04-30

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Deltidstjänst : Måndag-fredag 50-80% (Arbetstid kan diskuteras).

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-31
Dina ansökan med CV/Meritförteckning vill vi ha per e-post till: stefan@angsatra.se senast 2014-05-31. Vi rekryterar dock från första ansökan så tjänsten kan bli tillsatt tidigare.
Ansökan kan skickas till e-postadress: stefan@angsatra.se

Kontakt
VD:Stefan Lövenhamn 0320-209098 stefan@angsatra.se

Företag
Ängsätra Vård & Omsorg AB

Adress
Ängsätra Vård & Omsorg AB
Kyrkbyn
51991 ISTORP

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0320-209099

Jobbnummer
1857914

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ängsätra Vård & Omsorg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ängsätra Vård & Omsorg AB: