HR och administration i hemtjänstföretag

Nyckeln Hemtjänst AB / Administratörsjobb / Salem
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Salem, Botkyrka, Ekerö, Södertälje, Huddinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nyckeln Hemtjänst AB i Salem, Botkyrka eller i hela Sverige

Nyckeln hemtjänst växer och är i stark utveckling. Nyckeln hemtjänst är ett privat företag som erbjuder hemtjänst i Salem, Huddinge och Botkyrka. Vi har varit verksamma sedan 2017. Vi tycker att det är viktigt med kontinuitet och att våra kunder känner sig trygga med de som kommer in i det egna hemmet. Vår personalgrupp har stora kunskaper och ett professionellt förhållningssätt. Nyckeln hemtjänst arbetar för goda villkor för våra anställda.
Vi söker
en flexibel administratör med HR-erfarenhet. Vi söker dig som har datavana och är van att arbeta med administration och som har erfarenhet av HR.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vi tror att du har lätt för att samarbeta, är stresstålig och har ett positivt förhållningssätt. Du ska tycka om att lösa problem och planera. Du är lyhörd och kommunicerar på ett konstruktivt sätt. Vi ser gärna att du är en flexibel person som kan hoppa in i andra roller om behov uppstår.
Det är meriterande om du har erfarenhet av hemtjänst sedan tidigare.

Publiceringsdatum
2021-05-24

Dina arbetsuppgifter
Rekrytering av undersköterskor och vårdbiträden.
Löneadministration
Inköp, avtal och inventering
Rapportering till olika myndigheter
Fakturahantering
Personalfrågor

Kvalifikationer
Eftergymnasial utbildning inom HR och/eller ekonomi

Körkortskrav
Om tjänsten
Tjänstens omfattning: Heltid eller deltid
Observera att vi tillsätter tjänster löpande under ansökningstiden. Sök därför tjänsten redan idag.
Ansökan skickas till: info@nyckelnhemtjanst.se - referens: HR och administration
Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. NHAB arbetar aktivt för en jämn åldersdelning samt etnisk och kulturell mångfald i verksamheten. Vi förespråkar rökfri arbetstid

#jobbjustnu

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-23

Adress
Nyckeln hemtjänst AB
Förrådsvägen 16
14440 Rönninge

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "HR och administration".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nyckeln hemtjänst AB (org.nr 559113-9075)
Förrådsvägen 16 (visa karta)
144 40  RÖNNINGE

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: info@nyckelnhemtjänst.se

Arbetsplats
Nyckeln hemtjänst

Jobbnummer
5763855

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nyckeln Hemtjänst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nyckeln Hemtjänst AB: