HR generalist till Geberit, Ifö, i Bromölla

Maxkompetens Kristianstad / Administratörsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Kristianstad i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Osby eller i hela Sverige

The Geberit Group is a leading supplier of sanitary technology and bathroom design maintaining sales teams in over 40 countries and running over 30 plants worldwide. The strong presence especially in Europe creates benefits for business partners (craftsmen, retailers, engineers and architects) and end consumers alike. Over 12'000 employees contribute to the company's success. Headquartered in Rapperswil-Jona (CH), the Geberit Group generates net sales of CHF 2.9 billion.

Vi söker dig med bred kompetens inom HR som med hög ambitionsnivå, driv och serviceanda vill bli en del av och utveckla HR-avdelningen på Geberit i Bromölla. Är du redo för en ny utmaning kommer vi utveckla varandra!

Vi välkomnar dig till en bred roll inom HR där arbetsdagarnas innehåll kommer variera stort och där du ständigt ställs inför väntade såväl som oväntade arbetsuppgifter och utmaningar. Du kommer inom HR-området fungera som ett konsultativt stöd till organisationens medarbetare, chefer och ledning där ditt sätt att med engagemang och tydlighet bistå i alla tänkbara HR-relaterade frågor utvecklar organisationen. Dina arbetsområden utgörs av rekrytering och nyanställning av personal, fackliga frågor och förhandlingar, kompetensutveckling och utbildningsadministration samt rehabiliteringsärenden. I varierade ärenden är du ett stöd för chefer i organisationen. Du är också involverad i lönerevisioner, utvecklingssamtal och medarbetarundersökningar. Du arbetar i HR-relaterade projekt på såväl bolags- som koncernnivå. I din roll arbetar du nära och rapporterar till HR-chef.

Vi söker dig som har några års erfarenhet av en bred HR-roll sedan tidigare där du arbetat i merparten av de arbetsområden som ingår i denna tjänst. Vi tror också att du har utbildning inom personal-området och vi förutsätter en mycket god data- och systemvana. Att du hanterar engelska i tal och skrift är också ett krav för tjänsten.

Stor vikt lägger vi självklart vid din personlighet. Du är en social person som lätt skapar relationer och bygger förtroende med olika människor och som på ett smidigt och uppskattat sätt är det bollplank som både medarbetare och chefer behöver i vardagen. Att kastas mellan olika typer av arbetsuppgifter, högt som lågt, är tilltalande för dig och du ställs gärna inför nya utmaningar. Att vara ansvarstagande och mån om att driva ditt och avdelningens arbete framåt är självklart för dig. Samtidigt har du förmågan att arbeta detaljorienterat, rutinartat och noggrant i tjänstens administrativa arbetsuppgifter.

I denna rekrytering samarbetar Geberit med Maxkompetens. Sista ansökningsdag är 4/11 2018 och din ansökan tar vi emot på www.maxkompetens.se. Har du frågor kontakta gärna rekryteringskonsult Alexandra Ivstam på 044-781 44 82 eller

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-10-16

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-04
Ange följande referens när du ansöker: 7938
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Ivstam alexandra.ivstam@maxkompetens.se 076-501 83 82

Företag
Maxkompetens Kristianstad

Adress
Maxkompetens Kristianstad
29131
29131 1290

Kontorsadress
Cardellsgatan 13

Jobbnummer
4404066

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Kristianstad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Kristianstad: