HR Business Partner med intresse för learning & development

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Har du erfarenhet från en bred HR roll och brinner lite extra för Learning & Development? Tilltalas du av kombinationen många kontaktytor/relationer och administration?

Vi söker nu en HRBP med inriktning learning & development till vår kunds HR team som är lokaliserat i Solna. I rollen kommer du att ansvara för att fånga upp behov, designa, producera, leverera och samordna kompetensutvecklingsinsatser.

Vår kund är en internationell organisation som är ledande inom sitt område. I den svenska organisationen arbetar ca 350 anställda. De har ett starkt varumärke och en kultur som präglas av gemenskap och framåtanda! De försöker i alla rekryteringar skapa en arbetsplats som återspeglar mångfald och öppenhet.

Tjänsten är ett föräldravikariat och beräknas starta i början av december och kommer att pågå fram till januari 2020, med chans till förlängning.

I rollen ingår bland annat:
• ett tätt samarbete med vår kunds internationella People Development-organisationen
• genomföra de övergripande strategierna för L&D samt ansvara för L&D budget
• att driva interna nätverk för utveckling samt administrera vår kunds digitala utvecklingsplattform
• identifiera utvecklingspotential hos medarbetare och stötta deras utveckling genom att identifiera potentiella utbildningar eller andra utveckl-ingsvägar
• kontinuerligt bedöma bolagets utvecklingsbehov genom ett tätt samarbeta med affärsansvariga och HR-Business Partners
• Ansvarig för Performance Management-processen, kommunikation, utbildning och tidplan
• Administrera utbildningar såsom bokning av lokaler, ordna med luncher samt registrera utbildningsdeltagande

Vad vår kund kan erbjuda dig:
Hos vår kund får du stöd och uppmuntran från kollegor som delar dina ambitioner och hjälper dig att lyckas och växa. De investerar i din professionella utveckling. Du får ledare som ger dig friheten att pröva nya saker och du ingår i en kultur där ni delar delar framgångar och lär av varandra.

Vad vår kund förväntar oss av dig:
De söker medarbetare som har en stark vilja och ett mod att uppnå det exceptionella genom att samarbeta med andra. Du vågar göra saker på ett nytt sätt och har en förmåga att se världen som dina kunder ser den. Vi söker nyfikna och kreativa problemlösare som du - någon som ser till att vår kund ligger steget före i en ständigt föränderlig värld.

Du kommer att behöva:
Vi söker dig som har ett par års arbetserfarenhet inom HR och gärna erfarenhet inom Learning & Development. Dessutom har du en akademisk utbildning i grunden, PAO eller motsvarande. I och med att du kommer fungera som ett språkrör och nyckelpartner mellan den centrala och lokala organisationen behöver du ha mycket goda kommunikationskunskaper både på svenska och engelska.

För att lyckas i rollen behöver du ha ett naturligt driv och ett stort engagemang. Du har en förmåga att kunna arbeta både med en struktur och flexibilitet samt trivs med att knyta kontakter. Du är även självgående i ditt arbete, tar egna initiativ och administrativt lagd.

Intervjuer sker löpande så hör av dig med ditt intresse snarast möjligt!

När du registrerar ditt cv nedan hamnar du i vårt nätverk av HR-konsulter och kan matchas med uppdrag som kommer in. Vi kan erbjuda dig som konsult spännande utmaningar där du ges möjlighet att utvecklas inom din HR-roll. Vi månar om dig som konsult och strävar efter långsiktiga samarbeten både med kunder och konsulter. Som konsult hos oss ges du, förutom spännande uppdrag, möjlighet att dela din resa med andra konsulter. Med jämna mellanrum anordnar vi tillfällen för er att mötas genom seminarier och roliga konsultaktiviteter.

Uppdragen kan variera i längd och omfattning. Idag består vår kundkrets i första hand av små och medelstora företag och organisationer, nationella och internationella, med höga krav på både medarbetare och leverantörer. Engagemang är ett nyckelord i sammanhanget. Vi älskar vårt jobb, och vi vill arbeta med människor som känner likadant helt enkelt.

Är du intresserad av att höra mer om detta konsultuppdrag och hur det är att jobba via oss? Då får du gärna höra av dig till Felicia Fischerström som dagligen arbetar med våra konsultuppdrag. Henne når du på felicia.fischerstrom@id-entity.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-10-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
felicia fischerstrom

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4420168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: