HR Business Partner för omgående start sökes

Telin Rekrytering & Konsult Syd AB / Administratörsjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telin Rekrytering & Konsult Syd AB i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-03-15

Om tjänsten
Som HR Business Partner arbetar du konsultativt med HR-frågor inom bland annat rekrytering, arbetsrätt, rehabilitering och friskvård. Du stöttar en uttalad del av organisationen där du ansvarar för HR-arbetet. Det innebär att rollen som HR Business Partner riktar sig mot ett antal olika chefsnivåer där du utifrån organisationens behov arbetare både operativt och strategiskt.

Tillsammans med dina kollegor bidrar du till organisationens kärnvärden och strävar efter ständiga förbättringar - både i ditt eget arbetssätt och i det interna HR arbetet. Respektive HR Business Partner är processansvarig för någon av de HR relaterade processerna. Vilket även du kommer att bli.

Tjänsten innebär ett brett personalarbete i en dynamisk och utvecklingsorienterad organisation där du blir ett viktigt stöd för både chefer och kollegor. Miljön är omväxlande och stimulerande och kan över tid även innebära goda utvecklingsmöjligheter för dig i din yrkesroll.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har examen inom HR, och du har kanske några års erfarenhet från operativt personalarbete. Som person är du engagerad och har viljan till att påverka och utvecklas. Organisationen är föränderlig och du förväntas vara flexibel och innehar ett lösningsfokuserat förhållningssätt.

Vi ser att du är strukturerad, noggrann och arbetar självständigt med gott självförtroende. Vi tror att du har ett genuint intresse för människor och har en god förmåga att kommunicera med såväl chefer, kollegor och medarbetare.

För att trivas i rollen som HR Business Partner är du självständig, initiativtagande och ansvarsfull. Du är lyhörd för organisationens behov drivs av att finna kreativa lösningar och förbättringar i det dagliga arbetet. Du tycker om att driva projekt framåt och trivs med att arbeta i en föränderlig arbetsmiljö. Du är van att behöva prioritera och omprioritera ditt arbete för att nå den överenskomna uppgiften.

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Goda kunskaper i Office-paketet.

Om arbetsgivaren:

I denna tjänst blir Telin Rekrytering & Konsult i Kalmar din arbetsgivare, tjänsten avser ett föräldravikariat. Vår uppdragsgivare finns i Oskarshamns närområde.

Hur du ansöker:

Du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se

Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar ej emot ansökning via e-post av säkerhetsskäl.

Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Annie Säll på telefon 072-337 74 54 eller e-post annie@telinrekrytering.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annie Säll 072-3377454

Företag
Telin Rekrytering & Konsult Syd AB

Adress
Telin Rekrytering & Konsult Syd AB
Skeppsbrogatan 47
39231 Kalmar

Kontorsadress
Skeppsbrogatan 47 39231 Kalmar

Jobbnummer
4023118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telin Rekrytering & Konsult Syd AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telin Rekrytering & Konsult Syd AB: