HR Business Partner

3 / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.



Funderar på ditt nästa steg i karriären och drömmer om en roll med stor möjlighet att påverka, sjukt härliga kollegor och en organisation i ständig förändring?

Vi söker dig med stort driv och engagemang till vårt HR-team där du kommer att vara en viktig del i Tres fortsatta framgång.

Som HRBP kommer du få möjlighet att supporta och arbeta nära våra butiker och vår retailavdelning. Du kommer att vara fullt ansvarig i samtliga HR-frågor inom kanalerna och ingå i respektive ledningsgrupp. Tillsammans med Head of Stores respektive Head of Retail planerar du för det långsiktiga strategiska arbetet inom affärsområdet.

Du kommer att arbeta operativt med ledarstöd, personalärenden, organisationsfrågor, rekrytering och utveckling. Vidare så ansvarar du för övriga HR-frågor inom dina avdelningar så som medarbetarundersökningar, lönerevisioner och massa andra spännande initiativ. På HR-avdelningen arbetar vi dessutom med kampanjmål och samlas varje vecka runt vår Kanbantavla där du kommer att projektleda olika mål över året. Tillsammans med Lön, Kontorsservice och 3Academy är vi drygt tjugo kollegor inom HR som dagligen gör skillnad. Det är ett grymt gäng och vi hoppas du vill bli en del av det!

För att lyckas i rollen har du tre till fem års operativ erfarenhet av brett HRBP-arbete. Du har en examen inom PA/PAO. Du är van att under högt tempo självständigt driva dina ansvarsområden framåt och förstår att balansera utmaningen med att ge ett bra operativt stöd till verksamheten och vidareutveckla HR-funktionen.

Du bidrar även i en ledningsgrupp med verksamhetsnära förståelse för affärsområdets mål. Du är en trygg person som med glimten i ögat har förmågan att snabbt etablera förtroende och skapa goda relationer med många människor. Vidare är du är en street-smart person, som både är snabb i tanken och har lätt för att lära. En stark drivkraft är att få saker gjorda samtidigt som du levererar med hög kvalitet. Erfarenheter från retail och arbete med geografiskt utspridda organisationer är såklart meriterande. Också vana att arbeta med kollektivavtal och fackliga kontakter.

Det ska vara kul att gå till jobbet och vi har vunnit många priser i kampen om Sveriges bästa arbetsgivare. Det tycker vi tyder på att vi som jobbar här har kul, blir utmanade och har den stora förmånen att kunna växa både i våra roller men även som personer från dag ett. Varmt välkommen med din ansökan! Har du några frågor är du mer än välkommen att kontakta Head of HR Operations Emma Brandt på 0735-33 78 84 eller emma.brandt@tre.se.

Vi ser fram emot att höra från dig!

*LI-PRIORITY

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-12-06

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Entrétorget 5
12118 Johanneshov

Kontorsadress
Entrétorget 5

Jobbnummer
4496315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: