HR Business Partner - Compensation & Benefits
Roxtec International AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Roxtec International AB i Karlskrona Roxtec är världsledande inom utveckling och tillverkning av modulbaserade tätningslösningar för kabel- och rörgenomföringar. Vårt flexibla system används inom allt från telekombranschen till varvsindustrin för att skydda liv och tillgångar från riskfaktorer som eld, gas och vatten. Roxtec är en snabbväxande koncern som servar kunder på mer än 70 marknader genom dotterbolag och lokala distributörer. Läs mer på
www.roxtec.comTJÄNSTEN
Vi söker en medarbetare till avdelningen Human Resources (HR). Din uppgift i vår utvecklande organisation blir att ansvara för området Compensation & Benefits. Tjänsten innebär att du arbetar såväl strategiskt som operativt med lön, pension, försäkringar och andra företagsspecifika förmåner. Tillsammans med kollegorna inom HR ansvarar du för att ta fram policyer och riktlinjer inom området, att analysera och rapportera statistik samt att administrera våra medarbetare på utlandsuppdrag.
Som person är du en strukturerad och kommunikativ lagspelare som trivs med att hålla ett högt tempo. Att du gärna arbetar självständigt och känner dig bekväm i en internationell arbetsmiljö är förutsättningar för att du ska kunna vara framgångsrik och möta de krav som ställs.
Publiceringsdatum2014-04-29Kvalifikationer• Du har hög integritet, är en flexibel, drivande och engagerad person med ett proaktivt arbetssätt samt tar egna initiativ.
• Du är självgående, serviceinriktad och har såväl god samarbetsförmåga som social kompetens.
• Du är problemlösningsorienterad och beredd att ta ansvar och ägarskap för dina arbetsuppgifter.
• Du har gymnasieutbildning inom ekonomi, gärna påbyggd med eftergymnasial utbildning.
• Du har minst 5 års erfarenhet från liknande befattning.
• Du talar och skriver flytande engelska och svenska.
Erfarenhet från systemen IFS och Kontek är meriterande.
Snabbhet, enkelhet och flexibilitet är viktiga ledord hos oss på Roxtec och dessa bör kännas naturliga även för dig.
ANSÖKAN
Har du frågor kring tjänsten, kontakta gärna Ulrica Malmberg, HR Manager Sweden,
• 46 455 36 72 74. Urval och intervjuer sker löpande, så du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2014-05-11. I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringskonsult Carina Berg, Experis, +46 455 30 27 73 eller
carina.berg@se.experis.com .
Arbetstider och omfattningTillsvidare, 100%, Tillträde Enligt överenskommelse -
ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-11
Ange följande referens när du ansöker: SE14-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRoxtec International AB
AdressRoxtec International AB
Rombvägen 2
37123 Karlskrona
KontorsadressRombvägen 2
Jobbnummer 1856724
Observera att sista ansökningsdag har passerat.