HR Assistant - Twilfit by Change

Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Twilfit by CHANGE utvecklas i en snabb takt vilket bidrar till en växande HR-avdelning som på bästa sätt ska kunna supporta våra 67 butiker och över 500 anställda i Sverige. Vi söker nu en HR-assistant som kan hjälpa till med våra många spännande uppgifter. Tjänsten kommer vara belägen på vårt huvudkontor i Sickla, Stockholm och önskas tillsättas omgående.

Publiceringsdatum
2021-11-01

Om tjänsten
På HR-avdelningen ligger vårt största fokus på att finna de bästa och mest motiverade medarbetarna till våra butiker runt om i Sverige. Detta uppnås med hjälp av en grundlig rekryteringsprocess samt vår karriärsutvecklingsplan som skapar möjligheter för våra medarbetare att avancera och växa inom företaget. På Twilfit by CHANGE arbetar vi affärsorienterat och vår framgång defineras av de kommersiella resultat vi skapar.

Tjänsten kommer innefatta uppgifter så som:

• Administration av nyanställningar
• Rekrytering
• Arkivering av datafiler
• Säkerställa att vi följer vår onboarding och karriärsplan för medarbetare
• HR-administration
• Utförande av små och stora projekt
• Schema och systemhantering

Om dig

Du ska trivas och motiveras av att hantera många olika uppgifter där ingen arbetsdag är den andra lik. Du är nödvändigtvis inte expert inom HR men du ska vara redo och besitta förmågan att snabbt lära dig och sätta dig in i vår verksamhet.

Du kan mycket väl vara nyutexaminerad inom HR eller ha några års arbetslivserfarenhet För att lyckas i rollen behöver du:

• Ha ett affärsinriktat tankesätt
• Ha goda kunskapar inom grundläggande tekniska system - särskilt MS Office
• Goda kunskaper i excel
• God kommunikationsförmåga såväl muntligt som skriftligt
• Goda kunskaper i Engelska
• Lösa dina uppgifter på ett välstrukturerat och oberoende sätt

Vad vi erbjuder Du kommer att vara en del i ett mindre team av kompetenta och motiverade kollegor på huvudkontoret. Här har vi ett informellt och humoristiskt sätt att arbeta med stort fokus på vår verksamhet.

Din ansökning Vi se fram emot att höra varför du är rätt person för tjänsten. Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta vår internationella HR manager Jesper Bøtker Grønkvist på mail jbg@change.com eller tlf +4527801266. Skicka oss din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar som skickas per mail kommer inte att beaktas. Vi kommer att ha intervjuer under ansökningsperioden och tar bort jobbannonsen när vi har ett tillräckligt antal kandidater. Så vänta inte med att ansöka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Retail Knowledge Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Retail Knowledge Sweden AB (org.nr 556636-0367), https://retailknowledge.se

Arbetsplats
Retail Knowledge

Kontakt
Pia Pääsuke
pia.paasuke@retailknowledge.se
+468 611 17 99

Jobbnummer
6084949

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB: