HR Administratör till välkänt spelföretag

Ryska Posten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Vad söker vi?
För kunds räkning söker vi nu en HR Administratör till ett internationellt spelföretag i centrala Stockholm. Tjänsten är ett ettårigt föräldraledighetsvikariat på med start i oktober 2013 och tjänsten kommer börja på deltid med möjlighet till heltid senare i anställningen.

Hur ser arbetsuppgifterna ut?
I rollen som HR administratör kommer du arbeta tillsammans med företagets HR-avdelning och tillsammans kommer ni ansvara för all administration inom avdelningen. Till arbetsuppgifterna hör bland annat administration av tidrapporter, kontrakt och bonusar, administration vid nyrekryteringar samt löneadministration. Du kommer hjälpa till vid enklare arbetsrättsliga frågor och personalstatistik samt stötta i rekrytering och skriva annonser, screena kandidater och ringa på referenser.

Vem är du?
Du är en självgående, prestigelös och lösningsorienterad person som är van vid- och tycker om att arbeta i en internationell miljö med högt tempo. Du är noggrann, strukturerad samt nytänkande och tycker om att arbeta under eget ansvar. Självklart är humor och en god social förmåga viktiga egenskaper.

Vad kan du?
Vi söker dig som har utbildning inom HR och något/några års erfarenhet av praktiskt HR-arbete. Du har erfarenhet från? och kunskaper inom arbetsrätt och talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Du har goda kunskaper inom Officepaketet och det är meriterande om du arbetat i något lönesystem.

Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande.

Publiceringsdatum
2013-09-12

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-12
Ansökan kan skickas till e-postadress: rakel@ryskaposten.se

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
11528 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-505 255 00
E-postadress: rakel@ryskaposten.se

Jobbnummer
1651285

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: