HR administratör till uppdrag i Helsingborg
JKS Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JKS Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Vi söker dig som jobbar i en administrativ roll inom HR och är intresserad av en ny utmaning! Vi jobbar mot flera stora företag i Helsingborgsområdet och vill komma i kontakt med dig som är nyfiken på att prata om framtida möjligheter.
Beskrivning av tjänsten
I rollen som HR administratör kommer du vara ett stöd till HR organisationen samt ha ett övergripande ansvar för administration som berör företagets anställda. Genom att arbeta konsultativt och ge kvalificerat stöd till chefer bidrar du till att driva verksamheten framåt. Dina arbetsuppgifter är i huvudsak operativa och kan variera inom områden som löne- och kompensationsfrågor, arbetsmiljö, rehabilitering, personaladministrativ hantering samt arbetsrätt och förhandlingar. Personalfrågor och löneadministration innefattar såväl kollektivanställd personal som tjänstemän.
Som HR administratör kommer du att vara placerad hos en av våra kunder i Helsingborgsregionen och våra uppdrag är främst på heltid. Det finns även möjlighet att bli anställd direkt hos våra kunder.
Kvalifikationer och erfarenheter
Vi söker dig som har en högskoleutbildning med inriktning mot HR alternativt motsvarande arbetserfarenhet inom området. Vi ser att du har några års erfarenhet som HR administratör och har en god förståelse kring rollen och kan arbeta självgående med de uppgifter som du ansvarar för. Vi ser även att du har god systemvana och är van att arbeta i Office 365 samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Personliga egenskaper Du har en engagerande personlighet, är förtroendeingivande och noggrann
Du är affärsorienterad och professionell
Du är lösningsfokuserad och ansvarsfull
Vi erbjuder dig
Som konsult hos oss arbetar du i ett spännande uppdrag hos vår kund och får erfarenhet som utvecklar din kompetens och ditt nätverk. Du har en konsultchef som du har en tät och nära dialog med, som säkerställer att du är nöjd i din anställning samt i uppdraget hos vår kund. Vi har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.
Publiceringsdatum2023-10-03Så ansöker duDu söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på
www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johanna Holmberg på JKS Sverige på 070-968 30 31 eller via mejl
jho@jksgroup.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare JKS Sverige AB (org.nr 559020-5430)
Kontakt Johanna Holmberg
jho@jksgroup.se Jobbnummer 8160754
Observera att sista ansökningsdag har passerat.