HR administratör till Södertälje

Jobquest Sverige AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Järfälla, Sundbyberg eller i hela Sverige

JobQuest söker för kunds räkning en driven HR administratör till Södertälje!

Vi söker dig som gillar att ge service och att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. I rollen som Administratör i HR avdelningen kommer du att arbeta med HR administration i flera olika interna system. Du kommer att underhålla dokumentation enligt svensk arbetsrätt och säkerställa att bestämmelserna följs. Du kommer att upprätta anställningsavtal, avstämningar och ta hand om diverse HR statistik. Du kommer att skriva rapporter och dokumentation både på svenska och engelska och det är därför ett krav att du har mycket goda kunskaper i båda språken. Du har goda datakunskaper och lätt att lära dig nya system.

Vi söker dig som är i början av karriären. Som person är du logisk och noggrann, du arbetar på ett organiserat och strukturerat sätt. Du är nyfiken och snabblärd person som vågar ta initiativ.

Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Din anställning är hos oss på JobQuest med du kommer att arbeta som konsult ute hos vår kund.

Uppdragstiden är heltid under perioden omgående t.o.m 2017-05-31 med möjlighet till förlängning.

Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen

Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Varaktighet, arbetstid
HR administratör Vikariat

Publiceringsdatum
2017-02-10

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marjut Adalberth

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 7 11123 Stockholm

Jobbnummer
3313193

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: