HR administratör till bank

Jobquest Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

HR Administratör till bank

JobQuest söker en HR administratör till vår kund inom bankbranschen. Kunden har behov av ytterligare en HR administratör som ska arbeta inom Liv & Pension gruppen. Rollen är bred och intressant för dig som har relevant utbildning och 2-5 års relevant arbetserfarenhet.

Rollen innehåller bl.a:

• Behörighetsadministration, beställningar mm
• Övrig administration kring nyanställningar
• ORMIS - kvartalssammanställning
• Schemaläggning och ev. utveckling av schemamallar
• Godkänna närvaro/frånvaro
• Admin och beställning av material, headsets m
• Dokumentation och presentationer vid behov
• Enklare förbättringsinitiativ

Dina kvalifikationer:

Du har relevant högskoleutbildning och ca 2-5 år arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du arbetat i en bank eller inom försäkringsbranschen. Du är driven, social, ansvarsfull samt öppen för nya idéer. Du tar ansvar och ser till helheten såväl som detaljerna. I rollen gäller det att vara flexibel och ha vilja/förmåga att hantera många olika uppgifter samtidigt.

Din ansökan

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV , personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund vilket innebär att du kommer att vara anställd av JobQuest och arbeta hos kunden. Uppdraget börjar asap och pågår till oktober, men det finns goda chanser till förlängning för rätt person.

Om JobQuest

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat

Publiceringsdatum
2017-04-28

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marjut Adalberth

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 7 11123 Stockholm

Jobbnummer
3467319

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: