HR administratör/assistent inom rekrytering

Jobquest Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Järfälla, Sundbyberg eller i hela Sverige

JobQuest söker en administratör/assisten för uppdrag söder om Stockholm!
Som Administratör/assistent hos vår kund kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration. I arbetsrollen ingår det att boka in möten i chefs kalender, boka mötesrum och skicka information till berörda parter.
Vid möte av internationella kandidater behöver du i rollen som administratör/assistent kontakta kundens Re-location leverantör, skatteavdelningen och andra berörda parter. Du kommer även att ansvara för att boka in bakgrundskontroller och skriva anställningsavtal.
Rollen är mycket administrativ så det är viktigt att du trivs med det administrativa.

Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.

Uppdragstiden är heltid under perioden 2016-09-01 t.o.m 2017-02-28 med möjlighet till förlängning.

Publiceringsdatum
2016-08-26

Dina personliga egenskaper
• Affärsmässig
• Kreativ
• Förmåga att hantera olika situationer

Vi tror även att du har:

• Lite erfarenhet av arbete inom HR administration (praktik är likvärdigt) eller som administratör/assistent/koordinator
• Erfarenhet av liknande arbete där en hög grad av sekretess, initiativförmåga och mognad krävs
• Goda kunskaper i Microsoft Office-program
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• En god kommunikativ förmåga
• Social kompetens oavsett vem man pratar med

Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Din ansökan:

Vi kommer att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se .

Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Om JobQuest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.

Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Möjlighet till förlängning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therés Rydell

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 7 11123 Stockholm

Jobbnummer
3013953

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: