HR administratör/assistent
Id. Entity AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Id. Entity AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi söker för en HR administartör/assistent för vår kunds räkning!
Omfattning: Heltid
Start: Omgående - juni 2016
Placering: Södermalm
Detta är ett konsultuppdrag som ska tillsättas snarast. Av den anledningen ser vi gärna att du är tillgänglig omgående.
I rollen ingår att stötta tre personer på HR-avdelningen med:
• Rekryteringsadministration
• Personaladministration
• Löneadministration
• Att utforma power points
• Att skriva och uppdatera avtal
Bakgrund och egenskaper:
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt och kan behålla lugnet i stressiga situationer. Du är en positiv och serviceinriktad person som har ett prestigelöst förhållningssätt och tycker om att arbeta strukturerat.
För mer information om uppdraget kontakta Agnes Peet på
agnes.peet@id-entity.se eller 08-216890 (vxl)
ID Entity kan i sina uppdrag erbjuda dig spännande utmaningar där du kan utvecklas vidare inom HR. ID Entity är en seriös och personlig aktör som månar om dig som konsult. Du är viktig för oss och våra kunder! Vi erbjuder nätverksträffar, tillgång till HR dokumentation och ett trevligt sammanhang av andra duktiga HR konsulter!
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Publiceringsdatum2016-02-25ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
agnes.peet@id-entity.seFöretagID. ENTITY AB
AdressID. ENTITY AB
TEGNÉRGATAN 35 2 TR
11161 STOCKHOLM
KontorsadressTEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-216890
Jobbnummer 2691506
Observera att sista ansökningsdag har passerat.