HR Administratör

Com Hem / Administratörsjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Härnösand, Mark, Kramfors, Timrå, Sundsvall eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Com Hem i Härnösand, Sundsvall, Örnsköldsvik, Stockholm eller i hela Sverige

Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av digital-tv, bredband och telefoni. Cirka 39 procent, närmare 1,83 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud. Com Hem erbjuder prisvärda, högkvalitativa tjänster inom tv, bredband, fast telefoni och har ett konkurrenskraftigt erbjudande av bredband- och telefonitjänster för företag. Com Hem grundades 1983, har cirka 1000 anställda och huvudkontor i Stockholm. Verksamheten bedrivs genom de tre dotterbolagen Com Hem AB, Phonera Företag AB samt ITUX Communication AB. Com Hem är noterat på NASDAQ OMX. För mer information, gå till: www.comhemgroup.se

Kundservice är en central funktion för Com Hem då det är hos oss det flesta kundmöten äger rum. Kundservice kontor är placerade i Härnösand, Örnsköldsvik och Sundsvall. Arbetsplatsen präglas av en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum och där medarbetarna trivs tillsammans. Kundservice utgör i dagsläget den största försäljningskanalen på Com Hem.



Vill du vara med och forma Sveriges digitala framtid i en inspirerande miljö och snabbföränderlig bransch? Vi söker en självgående och serviceinriktad HR-administratör till vårt HR-team som vill vara med och driva utvecklingen av Com Hem Kundservice mot nya höjder.

Publiceringsdatum
2017-09-08

Om tjänsten
Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att ansvara för den löpande administrationen på vår HR-avdelning och supportera chefer och medarbetare i främst administrativa frågor som rör vår personal. I dina arbetsuppgifter ingår hantering av anställningsavtal, bemanningslistor, intyg, rapporter och underlag. Lönehanteringen är outsourcad och du kommer att ha löpande kontakter med vår lönesevice. I arbetet ingår även att se över hur vi kan förenkla och utveckla vårt arbetssätt.

Vi söker dig som;

• Har gymnasieutbildning och flerårig erfarenhet av administrativt HR-arbete alternativt är nyutexaminerad personalvetare med något års erfarenhet av administrativt arbete
• Har mycket goda kunskaper i Office-paketet, framförallt i Excel
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt

För att lyckas och trivas i rollen är du noggrann, strukturerad och har ett genuint intresse för administration. Du trivs med att ge service och leverera med hög kvalité.

Vad kan Com Hem erbjuda dig?

Vår ambition är alltid hög och den långsiktiga målsättningen är att ha Sveriges mest nöjda kunder. Här är DU en avgörande pusselbit. Det är bara med rätt talanger och lagarbete som vi kan uppnå detta.

Våra värderingar genomsyrar vår företagskultur och är kritiska för vår framgång- vi är Personliga, Pålitliga och På.

Placeringsort - Härnösand

Anställningsstart -Enligt överenskommelse

Anställningsform - Heltid

Vi tillämpar individuell lönesättning

I urvalet använder vi oss utav kunskapstester som skickas till din mailadress vid ansökan



Fakliga kontaktpersoner:

Unionen Magnus Hansson, magnus.hansson@comhem.com

SEKO Nick Fortgens, nick.fortgens@comhem.com



Sista ansökningsdag - 22 september 2017



Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Vi tillämpar individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Com Hem

Adress
Com Hem
Storgatan 31
87131 Härnösand

Kontorsadress
Storgatan 31

Jobbnummer
3686374

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Com Hem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Com Hem: