HR -specialist

Ekekullen Utredning Och Behandlingshem AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ekekullen Utredning Och Behandlingshem AB i Karlskrona, Eslöv, Västervik eller i hela Sverige

Ekekullen utredning och behandlingshem är en mindre vårdkedja som i huvudsak arbetar med HVB verksamhet för barn och unga. Vi arbetar med utredning, behandling, öppenvård och skola. Vi bedriver idag fem olika verksamheter och totalt är vi ca 100 medarbetare och erbjuder 100 vårdplatser. Varje verksamhet har en egen ansvarig chef och en egen personalgrupp på mellan 13-30 medarbetare.

Ekekullens organisation har genom målmedvetet, strategiskt arbete växt snabbt och haft en mycket stark och stadig tillväxt. Vi har ambitionen att fortsätta expandera och kommer inom ett par månader starta upp två nya verksamheter. Vårt arbete utgår från vår vision att erbjuda utredning och behandling av högsta kvalitet.

Vi söker nu en HR -specialist till vår organisation.

Vem är du?
Vi söker dig som har en högskoleexamen inom personalområdet och har som minst 2-3 års arbetslivserfarenhet från HR-arbete.

Du är en socialt kompetent person med god kommunikativ förmåga och skapar lätt förtroende hos andra. Lika mycket som du trivs med att vara en del av en helhet och vara ute i verksamheten bland medarbetare och chefer så trivs du med att arbeta självständigt med administration, statistik och siffror. Du är driven och strukturerad och har ett affärstänk i ditt HR-arbete. Du lockas av att arbeta i en ung och expansiv verksamhet, du drivs av att själv vara delaktig i organisationens utveckling och expansion och känner dig hemma i organisationer som inte står stilla. Du trivs bra med att resa några dagar i månaden.

Rollen
Som -HR specialist på Ekekullen utgår du från vårt kontor i närheten av våra verksamheten ett par mil norr om Karlskrona. Det ingår en del resor i rollen då du besöker verksamheterna som är belägna på andra orter. Rollen är både operativ och strategisk.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Rekrytering
Arbetsmiljöfrågor
Förhandling
Viss del i löne- och pensionshantering.
Utbilda nya chefer kring arbetsmiljö- och arbetsrättsliga frågor.
Caochning och stöd till chefer i bland annat deras ledarroll och personalärenden.
Framtagning av, samt uppföljning av nyckeltal
Utveckla och driva employer brandingarbete.
Kompetensutveckling
Delaktig i uppstart och utformning av nya verksamheter utifrån ett HR- perspektiv.

Vad kan vi erbjuda dig?
Blir du en del av vårt team så erbjuder vi dig en plats i ett ungt, spännande och expansivt företag som har en stor drivkraft och höga ambitioner. Du erbjuds en tjänst där du självständigt planerar och genomför ditt arbete och har en roll i verksamhetens utveckling. Du erbjuds regelbunden kompetensutveckling.

Individuell lönesättning.

Publiceringsdatum
2016-10-19

Så ansöker du
Du ansöker om tjänsten via ansokan@hvbekekullen.se
Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Yjvesa Mujaj, antingen på telefon 0708 16 63 79 eller mail yjvesa.mujaj@hvbekekullen.se

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-18
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@hvbekekullen.se

Företag
EKEKULLEN UTREDNING OCH BEHANDLINGSHEM AB

Adress
EKEKULLEN UTREDNING OCH BEHANDLINGSHEM AB
EKEKULLEVÄGEN 3
37030 RÖDEBY

Kontorsadress
EKEKULLEVÄGEN 3
RÖDEBY

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3113764

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ekekullen Utredning Och Behandlingshem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ekekullen Utredning Och Behandlingshem AB: