Hotellpersonalansvarig

Restaurang Assistans i Skandinavien AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Restaurang Assistans i Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Tyresö, Upplands Väsby, Upplands-Bro eller i hela Sverige

RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 23 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi skräddarsyr personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, catering

företag och stora arenor.

Nu söker vi en Hotellpersonalansvarig till vårt Stockholmskontor!

Hotellavdelningen i Stockholm består av ett team på tre personer som arbetar med bemanning av städpersonal samt bedriver städentreprenader på hotell runt om i hela Stockholm med omnejd.

Som hotellpersonalansvarig hos oss är ingen dag den andra lik! Bland de varierande arbetsuppgifterna ingår rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, möten, försäljning, personal- och kundevents samt kontroll av våra ekonomiska mål. Du rapporterar till Områdeschef som blir din närmaste chef.

RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag.
Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.

Vilka egenskaper besitter du?

• Gedigen bakgrund från hotellbranschen. Gärna med god insikt i såväl personalhantering som schemaläggning
• Erfarenhet av ledande befattning
• Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare
• Trygg, diplomatisk och noggrann
• Du är lösningsfokuserad och gillar ett högt tempo
• Organiserad och duktig på att sätta och implementera rutiner, väl strukturerad, ambitiös.
• Du har en grundläggande ekonomisk förståelse
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande

Meriterande - Tidigare erfarenhet av Housekeeping

Vad erbjuder vi?

• Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak
• Varierande och utmanande jobb med mycket eget ansvar
• Generösa personalförmåner
• Gedigen upplärning
• Kompetensutveckling
• Brett kontaktnät

Tjänsten är ett vikariat för vår kollega som går på föräldraledighet.
Tillträde i mars med anställning minst 1 år framåt med god möjlighet till fortsatt anställning i företaget.

Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.

B körkort är ett krav.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Restaurang Assistans i Skandinavien AB (org.nr 556554-5828), https://www.restaurangassistans.se/

Arbetsplats
RestaurangAssistans

Kontakt
Emma Sjöberg
emma.sjoberg@restaurangassistans.se
08-120 339 20

Jobbnummer
7410618

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Restaurang Assistans i Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Restaurang Assistans i Skandinavien AB: