Hörmann Svenska AB söker kommunikativ servicesamordnare

Personalpoolen Mellansverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

.

Hörmann Svenska AB grundades 1997 och är en del av Hörmann KG, Europas största leverantör och tillverkare av portmotorer och dörrar. Idag är man ca 120 anställda inom 3 affärsområden, konsument, industri, montage & service och en av Sveriges ledande leverantörer av portlösningar till konsument och industri. Huvudkontor och lager ligger strategiskt i Örebro - Sveriges logstiknav.

Hörmann Svenska AB omsätter ca 270 MSEK per år.

Att vara servicesamordnare på Hörmann Svenska AB betyder att du kommer att ansvara för orderhantering, avtalsservice och fakturering. Din arbetsplats blir på huvudkontoret i Örebro.

Vi söker dig som är van och trivs med att arbeta i ett högt arbetstempo. Du kommer ha flera kontaktytor både internt och externt och därför är det viktigt att du är en kommunikativ person som snabbt kan växla mellan olika uppgifter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot felanmälningar och registrera samtliga order som kommer in via servicetekniker, kunder och servicesäljare. Du ansvarar för att planera teknikernas dagar på ett effektivt sätt och bevakar samtliga utlagda jobb, vilket innebär daglig kontakt med kollegor och kundföretag via mail och telefon. Planering av avtalsservice samt uppföljning med kund och fakturering ingår även i arbetsuppgifterna. Området du ansvarar för är Stockholms län.

Vi söker dig som har fullständig gymnasieutbildning. Har du eftergymnasial utbildning eller utbildning inom teknik är detta meriterande. Vi tror att du har minst två års arbetslivserfarenhet, gärna i en liknande roll av administrativ karaktär. God datorvana är viktigt och gärna tekniskt kunnande eller som stort intresse. Som person är du utåtriktad, en kreativ problemlösare med en hög känsla för service. Du har en fallenhet för att skapa och vidhålla struktur samt ett naturligt engagemang i det du gör. Vikten av goda kundrelationer samt ett bra teamwork mellan kollegor, där ni tillsammans strävar efter företagets mål, är en självklarhet för dig.

Tjänsten är till att börja med en bemanning på heltid via Personalpoolen. Start i början av mars och pågår under 12 månader med möjlighet till förlängning.
Arbetstiderna är förlagda på dagtid måndag till fredag ca kl 07.00-16.00.
Placeringsort: Örebro.

Vi önskar ditt cv samt personligt brev oss tillhanda senast 18 februari på www.personalpoolen.se, urval sker löpande så ansök redan idag!

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Publiceringsdatum
2018-02-01

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
Engelbrektsgatan 8
70142 ÖREBRO

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO

Jobbnummer
3938742

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: