Holländsktaland medarbetare sökes till kunds helpdesk i Älmhult
Experis IT / Supportteknikerjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Älmhult,
Osby,
Östra Göinge,
Ljungby,
Markaryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT i Älmhult,
Osby,
Ljungby,
Markaryd,
Olofström eller i
hela Sverige Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Vem söker vi?
Vi söker dig med intresse för och gärna erfarenhet av användarsupport, IT support eller servicedesk arbete. Tjänsten är ett längre konsultuppdrag hos en av våra kunder och här blir man del av en kompetent och engagerat team som ger kvalificerad first line support till användarna.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är framåt som person och bra på att ta initiativ till såväl tekniska lösningar som sociala kontakter. Du är en prestigelös och ansvarsfull kollega som hanterar alla typer av ärenden på samma engagerade och lösningsorienterade sätt. Vidare söker vi dig som har god känsla för service och kundkommunikation.
De viktigaste uppgifterna i uppdraget kommer att vara:
Ta emot och ta ansvar för supportärenden som kommer in genom företagets olika kanaler
Registrera, analysera, prioritera och lösa alla inkomna ärenden
Överblicka alla supportärenden och hålla slutanvändaren informerad om processen
Stötta nyckelanvändare via telefon och e-post
Kommunicera ärendena med kollegor på IT avdelningen
Vem är du?
Du är ansvarstagande och strukturerad
Du uttrycker dig mycket väl Finska och Engelska både tal och skrift
Du är proaktiv och serviceinriktad
Du är uppgiftsorienterad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.
Du är lyhörd och har en förmåga att under stress finna rationella och smidiga problemlösningar.
Du är öppen för förändring och tycker om snabba växlingar i arbetstempot
Du är service-minded
Du har ett stort IT intresse
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av IT support via mail eller telefon
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig en utmanande position i en kreativ miljö med höga förväntningar på produkt, funktionalitet och kvalité samt samarbete i ett professionellt team. Du kommer arbete i ett växande och framgångsrikt bolag som lägger stort fokus vid arbetsglädje. Du erbjuds möjlighet att jobba och utvecklas i en internationell organisation.
Publiceringsdatum2016-10-04Så ansöker duVi ser fram emot din ansökan. Urvalet sker löpande och avslutar processen så fort vi hittat rätt kandidat.
Vid frågor om tjänsten kontakta Ellen Hedvall på 0470-745588 eller på Experis IT. Du ansöker till tjänsten endast via registrerad eller bifogad CV på
www.experis.se . Urval kommer att ske löpande sök därför tjänsten så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
English:
Who are we searching for?
We are searching for someone with an interest in, and also preferable experience in user support, IT support or service desk experience. This is a longer consultant assignment for one of our clients and you will become a part of a competent and engaged team who gives qualified first line support to its users.
We put a lot of weight on personal suitability and we are looking for someone who is outgoing and takes initiatives to technical solutions as well as social contacts. You are a prestige less and responsible colleague who performs your work at an engaged and solution orientated way. We are looking for someone who has a good feeling for service and costumer communication.
Your main tasks will be:
Receive and take ownership for all support need coming through the companies support channels
Register, analyze, prioritize, solve and assign all in-coming cases
Monitoring all open support cases, escalate if necessary and keep the end user informed about the solving process
You are supposed to spread the user feedback to the rest of the IT organization and your colleagues
Who are you:
You are responsible and structured
You communicate and write very well on Finnish and English
You are service minded
You are solution orientated and like working in team and alone
You are responsive and has the ability to in a stressed situation find rational and good solutions
You have a big interest in IT
It is preferable if you have experience in IT support
What can we offer you?
We can offer you a challenging position in a creative environment, with high expectations on product functionality and quality and also professionalism from the team. You will work in an expanding and successful company with a high fun factor. We can offer you opportunities and experience of working in an international organization.
Application
We look forward to receiving your application as soon as you have decided that this could be something for you. We do not have an application deadline for this position. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidates.
If you have any questions regarding the recruitment process, please contact Ellen Hedvall at Experis IT, 0470-745588 or
You apply by registering your CV/Resumé at
www.experis.se .
Welcome with your application!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 12274
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEllen Hedvall
Ellen.Hedvall@se.experis.comFöretagExperis IT
AdressExperis IT
34301
34301 0765
KontorsadressKlostergatan 6
Jobbnummer 3085060
Observera att sista ansökningsdag har passerat.