Holiday autos söker kundtjänstmedarbetare

Brainpeople / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brainpeople i Stockholm, Solna, Sollentuna, Tyresö, Täby eller i hela Sverige

Reseföretag söker dansk medarbetare!
1987 grundade Clive Jacobs och Nick Stohlberg holiday autos International ltd i London. Idén var att förmedla hyrbilar med totalpriser, något som inte funnits tidigare på hyrbilsmarknaden. holiday autos är idag världens största hyrbilsförmedlare med tillgång till 850 000 hyrbilar i 80 länder. De erbjuder hyrbilar av högsta kvalitet till marknadens lägsta pris. Talar du danska och vill arbeta i en bra arbetsmiljö med trevliga, engagerade och hjälpsamma kollegor är det här rätt för dig!
Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta i ett glatt och inspirerande team på kontorets Contact Center. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att hantera bokningar och förfrågningar främst gällande biluthyrning. Detta sker via telefon eller mail. Det faller naturligt för Dig att göra detta på ett på ett professionellt, vänligt, personligt och serviceinriktat sätt.
Arbetets omfattning: Start så snart som möjligt. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att Du anställs av företaget.
Arbetstid: 8:00- 17.00 eller 9:00-18:00. Visst helgarbete kan förekomma.
Kompetenskrav: Du talar och skriver danska, gärna att Du ursprungligen kommer Danmark. Du kommer att ha mycket kontakt med engelsktalande samarbetspartners, vilket innebär att Du även ska känna Dig trygg med det engelska språket. Vidare är Du en van datoranvändare.
Arbetslivserfarenhet: Vi ser gärna att Du har erfarenhet av något serviceinriktat arbete där Du har haft mycket kundkontakt, gärna inom kundtjänst, telemarketing eller liknade. Har Du dessutom arbetat inom resebranschen ses det som meriterande.
Personliga egenskaper: Du är en glad och serviceminded person som gillar att ha kundkontakt via telefon samt arbeta administrativt. Du är ansvarstagande, flexibel, stresstålig och drivs av att ge professionell och personlig service. Vidare är Du social, engagerad och kamratlig samt har en mycket god samarbetsförmåga.
Övrigt: Vid en fast anställning erbjuds bland annat en gruppbaserad bonus, friskvårdsbidrag samt rabatterat pris på hyrbilar och hotell.
Intresserad? Skicka in Din ansökan idag till hr_office@brainbemanning.se , bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med "Dansk kundtjänstmedarbetare"
Frågor besvaras av Jenny Kristiansson Tfn: 08-50 16 85 08
Brain arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.

Publiceringsdatum
2008-09-24

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Dansk kundtjänstmedarbetare
Ansökan kan skickas till e-postadress: hr_office@brainpeople.se

Företag
Brainpeople

Adress
Brainpeople
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM

Kontorsadress
Industrigatan 4A
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4408090

Jobbnummer
318594

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brainpeople

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brainpeople: