Hjälpmedelskonsulent med produktansvar
Region Jönköpings län / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jönköpings län i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Hjälpmedelscentralen
Vi söker
Vi söker en hjälpmedelskonsulent med produktansvar som vill vara med och bidra i vårt upphandlings-, produkt- och sortimentsarbete. Vi ser att du är arbetsterapeut, sjukgymnast eller sjuksköterska med erfarenhet från hemsjukvården eller motsvarande med flera års erfarenhet från yrket.
Du har kunskaper om hjälpmedel, kan driva projekt, har förståelse för inköp och logistik samt goda kunskaper inom IT.
Det här får du arbeta med
Du kommer att vara en viktig spelare i arbetet med hjälpmedelscentralens delar av inköpsprocessen tills avtal är på plats och fullt ut implementerade.
Som produktansvarig arbetar du tillsammans med kollegor med teknisk kompetens och förbereder för kommande upphandling/avtal, ansvarar för att alla uppgifter finns på plats i vårt IT-stöd Sesam och sprider information internt och externt.
Information och utbildning om nya och befintliga produkter och sortiment är en viktig del i arbetet.
Produktansvariga är kontaktpersoner för produkt- och sortimentsfrågor internt och externt samt ansvarar för uppföljning med leverantörer och hanterar även inkomna avvikelser.
För att du ska trivas hos oss
För att trivas hos oss har du en god samarbetsförmåga, kan arbeta självständigt, tar egna initiativ, driver processen framåt och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.
Det är viktigt att du har en hög känsla för service och ett gott bemötande med förmågan att möta olika personer på deras villkor.
Du har ett strukturerat arbetssätt och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna.
B Körkort är ett krav
Så här gör du om du är intresserad
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta bitr. verksamhetschef Marika Byrd, tfn 036-32 87 15. Facklig företrädare för SACO är Stefan Frisk, tfn 036-32 87 05.
Sista ansökningsdag är den 19 november. Välkommen med din ansökan.
Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.
Hjälpmedelscentralen i Jönköping är en resurs för hela länet med ca 45 anställda. Vi vänder oss till dem som förskriver hjälpmedel och livsmedel för speciella medicinska ändamål i Region Jönköpings län och i länets kommuner. I vårt uppdrag ingår att ge råd om produkter och hur de används, prova ut hjälpmedel, tillhandahålla hjälpmedel och livsmedel för speciella medicinska ändamål, specialanpassningar av hjälpmedel, rekonditionera och reparera hjälpmedel för återanvändning, samt informera och utbilda dem som skriver ut hjälpmedel.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, 100%, Tillträde enl ök -
Publiceringsdatum2017-10-26ErsättningFast lön. Kollektivavtal finns.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-19
Ange följande referens när du ansöker: S674/17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Jönköpings län
AdressRegion Jönköpings län
Husargatan 4
55111 Jönköping
KontorsadressHusargatan 4
Jobbnummer 3769795
Observera att sista ansökningsdag har passerat.